Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag kollade bara på skärmen.. kollar på tv nu när jag skriver e det ingen som kan skriva utan att kolla på tangentbordet eller? Redigerad 28 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Sånna där test e ju konstiga.. man måste ju läsa de man skriver.. iaf sånna ja gjort förut... man skriver ju snabbare om man själv bestämmer va man ska skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag kollade bara på skärmen.. kollar på tv nu när jag skriver e det ingen som kan skriva utan att kolla på tangentbordet eller? De som har högre siffror kollar antagligen inte på tangentbordet eftersom att det skulle sänka tiden. Har inga svårigheter att skriva utan att kolla på tangentbordet, kollar aldrig, nästan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Your score: 182 keys per minute ~ 36 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: Not bad! Comparison: 76% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 24% have a lower or equal result. Jag är trött, vafan. Gör nytt imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Your score: 264 keys per minute ~ 52 words per minute Language/mode: classic-se Ranking: You've got potential. Comparison: 45% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 55% have a lower or equal result. You typed: enklast bemyndiga nargaretha floriner gener guld utser måleri ceremoni regionala tråkigt belåning vardera fåglar årgång monotn linjens benämnts funnet fet måleri vardera stubben gener operativa nötter manifest brutalitet bidra svenskt byborna åverkan tråkigt avskilt förete benämnts kä Mistakes: nargaretha(margaretha), monotn(monoton) Lite bättre nu. Ska försöka igen. 276 keys per minute ~ 55 words per minute nu. Redigerad 29 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Finnemang Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 JaG gjorde alfabetet på 17 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 JaG gjorde alfabetet på 17 sekunder Jag hade en sån förut när man bara skulle skriva in alfabetet, tror jag fick in det på typ 6 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hade nått sånt i skolan, hade runt 3 sekunder.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Your score: 152 keys per minute ~ 30 words per minute Language/mode: se Ranking: Not bad! Comparison: 85% of registered TyperA users using this language have typed a better result; 15% have a lower or equal result. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts