Nick Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Skulle någon vilja klara dessa 2 uppdrag åt mig? Stoaway har jag klarat en gång men han inte spara pga detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30154 black project fattar jag inte ett skit av, dör bara. Skulle bli vääldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig..GTASAsf1.b Redigerad 28 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle någon vilja klara dessa 2 uppdrag åt mig? Stoaway har jag klarat en gång men han inte spara pga detta http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=30154 black project fattar jag inte ett skit av, dör bara. Skulle bli vääldigt tacksam om någon kunde hjälpa mig.. Båda är ju busenkla... Jaja, Nå om det.... Synd att jag bara har SA på xbox annars skulle jag gärna klara dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ingen som vill klara dessa åt mig? Åtminstone Stoaway? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
OziX Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag skulle kunna hjälpa dig men lite osäker på hur jag säkert utan att göra mina save-filer korrupta eller liknande lägger in den på mitt SA :"> Berätta så kan jag klara uppdragen åt dig lätt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag skulle kunna hjälpa dig men lite osäker på hur jag säkert utan att göra mina save-filer korrupta eller liknande lägger in den på mitt SA :"> Berätta så kan jag klara uppdragen åt dig lätt.. Lägg dina spargames i en annan map så länge medans du spelar på mina? Eller hur menar du? Hur ska de bli korrupta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag kan, det är mina favorit uppdrag Edit: Klart GTASAsf3.b Redigerad 29 juni, 2005 av Slippy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag kan, det är mina favorit uppdrag Jaaa, jipii, snälla klara dem.. Skulle bli så tacksam =) EDIT: Inga fusk va? Redigerad 29 juni, 2005 av Nick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, inga fusk, har lagt in filen på min förra post Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, inga fusk, har lagt in filen på min förra post Ser att det står 3, är det bara att ändra filnamnet till "1" för att den ska komma i slot 1 i gta? Tack så jättemycket för att du gjorde de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Japp hade en 100% savefile på #1 fick lov att byta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Japp hade en 100% savefile på #1 fick lov att byta Så det skadar inte att byta siffra bara? Tackar dig ännu en gång, du är en gud Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts