GRIM(back Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Formen var snyggare innan. ser ut att börja få lite mycket polys.. vad e polycounten på chgassit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Tuff som F*N! Du måste lägga ut den på gtamods.com... Offtopic: Har du fått tilbaka internet på din dator nu!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jupp sitter och surafar nu Bilen är nog runt 2000 pollys per sida skulle jag gissa, före jag började med inredningen var den på 1600 utan motor. Jag har inte gjort mer på inredning ännu, imorse var jag nästan klar med insidan och hade gjort klart en rolcage men så hängde sig skitdatorn och jag får göra om det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gerard0 Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Blir de nån bil eller ? Redigerad 3 juli, 2005 av Gerard0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts