pinner Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag hade lite tråkigt och påbörjade en ny bil idag. Jag baserade den på blueprints från en jaguar men mycket är eget påhitt. I ilen ska jag sätta en ganska stor motor där bak och därför gjorde jag det ganska mycket bredare. Detta är bara en grundform på bilen och den kommer bli mycket mer avrundad senare. Bilen är gjord i 3ds max 7.0 och bilden kommer från zmodeler Redigerad 28 juni, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kuken Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 WOW f** den bilen ka jag ha när du släpper den e det till sa elle vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Very nice! Längtar tills den är klar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Ny bild, ganska stor updatering. har nu slagit på mesh smooth så ni kan se på ett ungerfär det färdiga resultatet Redigerad 28 juni, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilket spel har du tänkt att bilen skall tillhöra, VC Eller SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag tänkte att den skulle bli till san andreas Edit: blir den lagom bred såhär eller är den för smal, pratar om bakdelen nu då altså. Redigerad 28 juni, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Sista bilden för idag njut för imorgon blir det mer ögongodis. Redigerad 28 juni, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 F*n vad vackert ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Glöm inte att modelera dörrarna separat annrs kommer man inte att kunne öppna dörn korrect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kommer klippa ut dörrarna när hela karossen är klar och jag ska påbörja inredningen. Jag har lagt polygonerna efter kanten på dörren så det ska va lätt att fixa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ny bil, hjulhuset bak är fixat och jag har gjort det som kommer bli hjul senare. Blev tvngen att göra bilen ännu bredare där bak annars hade inte hjulen och motortn fått platt samtidigt. Men jag tycker att bakhjulen är lite för smala. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Smokah Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ful bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kommer nog bli fräckt med lite inredning ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Tycker den e för bred EDIT: Hur många polys ligger den på??? Redigerad 29 juni, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför inte skippa skärmar och hjulhus bak, och istället göra riktigt feta hjul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Varför inte skippa skärmar och hjulhus bak, och istället göra riktigt feta hjul? Skulle nog ej va snyggt men det skulle va kul att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Vad FRÄN! Men de skulle sitta fint med luftinsug.. Kolla bild: edit: kan va bra att lägga in bild med^^ Redigerad 29 juni, 2005 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Så det kommer luft på däcken eller? Kommer finnas en del sådant uppe på istället så dom har någon funktion. Det är lite över tusen polygoner per sida. Redigerad 29 juni, 2005 av pinner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Så det kommer luft på däcken eller? ÖgonGodis...Bara... BTW pinner vilket program använder du?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pinner Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 3ds Max 7.0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts