Diezl Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) http://www.gtamods.com/bilder/modbilder/461_3.jpg Somriga Quiksilver-kläder till CJ... Kittet innehåller: Quiksilver T-shirt (Ersätter Base5 T-shirt på Sub-urban) Quiksilver Boardershorts (Ersätter Boxing Shorts på Pro-Laps) Min första mod... Filen & Bilder Rapportera om det är några fel.. Redigerad 28 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Oj jävlar.. ser riktigt bra ut .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 http://www.gtamods.com/bilder/modbilder/461_3.jpg Somriga Quiksilver-kläder till CJ... Kittet innehåller: Quiksilver T-shirt (Ersätter Base5 T-shirt på Sub-urban) Quiksilver Boardershorts (Ersätter Boxing Shorts på Pro-Laps) Min första mod... Filen & Bilder Rapportera om det är några fel.. Quicksilver... e de inte svenska kläder? I så fall undrar ja om du vill ha me dom i GTA:Sweden SA-edition... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Quicksilver... e de inte svenska kläder? I så fall undrar ja om du vill ha me dom i GTA:Sweden SA-edition... En fråga.. Gör du någonting till modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En fråga.. Gör du någonting till modden? Som du kanske läst har jag skrivit att jag har total brist på kunskap inom modding och ska därför så snart som möjligt lämna över projektet. Men jag har ingen ersättare, så för tillfället får de väl va så här! Och jag planerar att i alla fall göra NÅNTING! Får väl bli ett flygplan eller en bil eller nåt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Quicksilver... e de inte svenska kläder? I så fall undrar ja om du vill ha me dom i GTA:Sweden SA-edition... Asså jag tror att Quiksilver kommer ifrån Torquay i södra England... inte säker dock... Redigerad 28 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Som du kanske läst har jag skrivit att jag har total brist på kunskap inom modding och ska därför så snart som möjligt lämna över projektet. Men jag har ingen ersättare, så för tillfället får de väl va så här! Och jag planerar att i alla fall göra NÅNTING! Får väl bli ett flygplan eller en bil eller nåt... Någonting, stavas det. Ok, kul att höra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 GTA SA - PC använder SecuRom 7, altså inte StarForce. Alltså, stavas det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Alltså, stavas det. Oj, ett till misstag tydligen. Rättat. Redigerad 29 juni, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 100% säker på att quicksilver inte är svenskt . men skall det bara vara med svenska kläder, hur snyggt e de o gå om kring i tiger o sån skit då??? (inget illa mot er som har det, men det passar sig inte på en ghetto kille) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 100% säker på att quicksilver inte är svenskt . men skall det bara vara med svenska kläder, hur snyggt e de o gå om kring i tiger o sån skit då??? (inget illa mot er som har det, men det passar sig inte på en ghetto kille) Om jag har uppfattat det rätt är det meningen att det ska vara Sverige, därför bör väl den man spelar inte vara CJ. Alltså spelar man inte som någon "ghetto kille". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om jag har uppfattat det rätt är det meningen att det ska vara Sverige, därför bör väl den man spelar inte vara CJ. Alltså spelar man inte som någon "ghetto kille". Gag e ghettokille o bor i sverige.... så varför inte??? ändrar dom cj till vit blir det ju bara fult, okej med latino men inte vit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om man ska göra honom vit så borde man göra om hans utseende typ byta skalle på honom... För att det ansiktet har jag så förknippat med mörkare hudfärg så det skulle bara bli fel med det nuvarande :"> ... Vill inte vara en besserwisser men DIEmade din Jamaicaflagga i avataren är fel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man måste typ ändra Sweet och släkten också! Eller ändra storyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HatarN Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gag e ghettokille o bor i sverige.... så varför inte??? ändrar dom cj till vit blir det ju bara fult, okej med latino men inte vit... HAHAHHAHAHHA EN GETTOKILLE I SVERIGEH AHHA FYFAN Jag viker mig verkligen av skratt fyfan vilken wannabe du är. Eller du kanske är en wigger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Gag e ghettokille o bor i sverige.... så varför inte??? ändrar dom cj till vit blir det ju bara fult, okej med latino men inte vit... Sverige har inget ghetto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts