Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur säljeer man Glass? Korv? och jag har hört att man kan sälja kanrk ochxå (eller vapen.) //mateu\\ Redigerad 28 juni, 2005 av Mateu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Inget går att sälja Tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Går fan inte o sälja nått :/ bara bilar i inport/export stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 FAN VAD DÅLIGT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur säljeer man Glas? Korv? och jag har hört att man kan sälja kanrk ochxå (eller vapen.) //mateu\\ Hur gammal är du egentligen.. ? Aldrig lärt dig stava ordentligt? Det var ju knappt att jag fattade vad "spoler" i din underrubrik betydde .. Ta det inte allt för allvarligt.. det är ju inte olagligt att stava som en kråka.. Redigerad 28 juni, 2005 av Billy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Allt du skriver är en spoiler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur gammal är du egentligen.. ? Aldrig lärt dig stava ordentligt? Det var ju knappt att jag fattade vad "spoler" i din under rubrik betydde .. Ta det inte allt för allvarligt.. det är ju inte olagligt att stava som en kråka.. Han har en skada som gör det svårt för honom att skriva Så sluta gnäll på han tror den heter sars eller nått Redigerad 28 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Han har en skada som gör det svårt för honom att skriva Så sluta gnäll på han tror den heter sars eller nått Jasså.. förlåt så mycket då.. som om jag bryr mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jasså.. förlåt så mycket då.. som om jag bryr mig.. Det finns ju tyvär männsikor utan känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det finns ju tyvär männsikor utan känslor Jopp.. i detta fallet jag.. för att jag inte känner mateu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag känner han inte heller, men jag tycker lite synd om honom :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det gick ju att sälja "glass" i GTV Vice City och den innehöll knark.. Tror dock inte det går sälja glass i SA.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Han har en skada som gör det svårt för honom att skriva Så sluta gnäll på han tror den heter sars eller nått SARS haha... säker på det? Redigerad 28 juni, 2005 av SlIpKnOt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 SARS ? haha... säker på det? Snyggt namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Snyggt namn Okeeej... tack? Var det där sarkasm eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) ochxå HAHA SÅ KAN MAN ÅXÅ STAVA DET kan man sälja? man kan väll sälja glass? det är ju bara sno en whoppi eller va dom heter väll? edit: också heter de Redigerad 28 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Amen ge er, Väx upp...Det e ju synd om killen när ni hackar på honom..Alla har väll sina handikapp eller HUR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Amen ge er, Väx upp...Det e ju synd om killen när ni hackar på honom..Alla har väll sina handikapp eller HUR? Har du bytt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har du bytt namn? Ehhh nej vaddårå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ehhh nej vaddårå? Han förväxlar dig nog med Sofie, en annan brud på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts