Padde Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varken den i hooden eller den i stan innan kom fungerade men inte nu nån som har en aning varför ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Buggar så för vissa. Inget att göra åt det. Kanske finns nån fix som till gymbuggen, men i så fall kommer jag inte ihåg den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mateu Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag fattar inte eller hur man kan spela basket. Vart kan man spela? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag fattar inte eller hur man kan spela basket. Vart kan man spela? Kan man?! har aldrig sett någon röd grej vid någon plan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 GÅ till nån plan, eller där de finns en basketkorg (finns vid vissa uppfarter) gå fram till bollen och tryck f. eller vad ni har som kliva in å ut bil - knapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gallery27.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/gallery26.jpg 2 ställen man kan spela basket på. Första stället, om man åker från grove street, sväng höger vid första bron, till vänster är basketplanen. Gå fram till bollen, så visas anvisningar. Andra stället är på Grove Street, brevid Sweet's hus. Tryck på scrollhjulet för att starta ett litet "mini"-spel med basket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Padde Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja men vafan har loadat nu 5 gånger min jävla save varfär inte inte bollen där då ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tyvärr grabben. Jag har inte kunnat spela basket i 8 månader snart. Har tappat hoppet. Fast när jag körde new game så kunde jag spela igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför kan inte ajg heller spela basket har vare på båda planerna men inte nån boll :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Varför kan inte ajg heller spela basket har vare på båda planerna men inte nån boll :'( Du har väll Basket buggen, precis som mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_IS_BEST Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 Har samma fel kunde spela basket förut men efter ett tag så försvinner bollen från planen de måste va en bugg hoppas R* fixar de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 27 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2005 (redigerad) Man kan spela basket i Madd Doggs hus också Jag hade samma problem.. men jag laddade ner en 100% sparfil och la in den och hade kvar min gamla.. och bara hade den 100% sparfilen där och då kunde jag spela basket på den gamla. Hade "gymbuggen" innan också men det löste sig också när jag la in den sparfilen... Redigerad 27 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts