TechRonan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har hört att många har detta problem(www.gtaforums.com) dock har de andra grafikkort. Jag har en ATI Radeon 9250 Series. Fotgängare flimrar och försvinner ibland. Det är väldigt irriterande. Har iaf nu lyckats få dem att flimra mindre och knappt försvinna med lägsta upplösning och 16 bitars färger. Ser väldigt fult ut, kan inte köra så.(får ont i huvudet :S) Vet nån en fix till detta? Eller kan jag använda min NVidia GeForce 4?(vill dock fortfarande ha kvar min radeon för att kunna spela HL2 med) Såhär ser det ut: http://img250.echo.cx/img250/8317/gallery32rt.th.jpg Hjälp mig snälla, de har svarat 2 gånger på gtaforums och det var inte till nå vidare hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Drivrutiner? Redigerad 28 juni, 2005 av CombatCraft90 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TechRonan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Det var snabbt Kolla min DxDiag. Sätter in den i post. Kör nog Omega ATI Drivers. De hjälpte lite. DxDiag.txt Redigerad 28 juni, 2005 av TechRonan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har samma problem med vissa vägar, dom blir oxo så där ibland, iaf alla broar i Fierro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TechRonan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har de problemen hela tiden. As irriterande att spela. cykla på trotoaren är suicide eftersom man inte ser modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 MATRIX!1111 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har samma problem med kartan där nere i hörnet... Ibland försvinner bitar ut den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TechRonan Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är inte precis samma problem... Kartar är 2D altså ingen modell mitt problem är att ibland kan typ.. Big Smoke sakna huvud eller fingrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TechRonan Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hepp, Nvidia GeForce 4 fixade flimret. Men nu blev vapen och bilar konstiga. De blev helt vita. Liksom texturerna finns där, men de är overdrivet ljusa. Hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 overdrivet Offtopic:Svengelska?? Ontopic:Kass på sånt här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts