Bjorneman Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag läste på SanAndreas.net att man inte skulle spara spelet där för att det blev nån corrupt save file. Vad händer om man sparat där då?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är bara skitsnack, chansen är lika stor att få korrupt savefil på vilket saveställe som helst. Jag har sparat där flera gånger både på PS2 och PC utan att få korrupt savefil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Bara skitsnack, har sparat där många gånger. Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan man köpa Madd Doggs hus?? När kan man d isånnafall?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Kan man köpa Madd Doggs hus?? När kan man d isånnafall?? Man får det efter uppdraget A Home in the Hills. Redigerad 28 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vaddå de uppdraget man snor en bok från han eller?? Isånnafall kan jag bara gå in i det huset eftersom ja gjort de uppdraget?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vaddå de uppdraget man snor en bok från han eller?? Isånnafall kan jag bara gå in i det huset eftersom ja gjort de uppdraget?? Spela spelet bara, du kommer att märka när du kan "köpa" det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vaddå de uppdraget man snor en bok från han eller?? Isånnafall kan jag bara gå in i det huset eftersom ja gjort de uppdraget?? Nej, men om du tittar in CurunirOfValinor´s inlägg, (Markerar det ista så ser du att det står A Home in the Hills. med vit text Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 A home in the hills e det uppdraget man snor en bok ifrån han eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) A home in the hills e det uppdraget man snor en bok ifrån han eller?? Nej, A Home in the Hills är ett av de första (undrar om det inte var det allra första också) uppdragen som man får då man kommit tillbaka till Los Santos. Det du pratar om är uppdraget Madd Doggs Rhymes och då man gör det har man inte ens kommit iväg från Los Santos. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ok tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts