pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kom å tänka på en sak för nån dag sen. och den enda svarta hårdrockaren är ju Jimi Hendrix. nån som kan komma på någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bandet Living Colour. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I början fanns det bara svarta hårdrockare...det du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I början fanns det bara svarta hårdrockare...det du. Jag vet inte om jag förstod det där rätt, men nej ibörjan fanns det inga svarta hårdrockare vad jag har hört... När man började skapa musik fanns det ingen hårdrock. Varför det nu ska spela någon roll kan jag inte förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I början fanns det bara svarta hårdrockare...det du. Det sägs att det första hårdrocksbandet var Led Zeppelin, och det första rockbandet var The Rolling Stones och The Beatles. Men jag har säkert hört fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I början fanns det bara svarta hårdrockare...det du. Det var dom svarta som började med musik, dvs jazz å sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det sägs att det första hårdrocksbandet var Led Zeppelin, och det första rockbandet var The Rolling Stones och The Beatles. Men jag har säkert hört fel. Led Zeppelin, Deep Purple och Black Sabbath var väl dom som var först med riktig hårdrock, ingen kan riktigt säga vilka som var först...rätta mig om jag har fel, men jag tror det var så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kom å tänka på en sak för nån dag sen. och den enda svarta hårdrockaren är ju Jimi Hendrix. nån som kan komma på någon mer? Han var inte hårdrockare han spelade rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Han var inte hårdrockare han spelade rock Men det är i samma kategori. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men det är i samma kategori. A om man kulle kolla i non secound hand affär ja men det gör vi inte nu, så det är ROCK!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 A om man kulle kolla i non secound hand affär ja men det gör vi inte nu, så det är ROCK!! Jaja. skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför postade du inte bara detta i hårdrockstopicen? Du är mästare på att skapa onödiga trådar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men bara för att det är en hårdrockstråd måste man väl inte ta allt, bara för att det är knutet till rock? Led Zeppelin, Black Sabbath och Deep Purple var dom första riktiga hårdrocksbanden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 HALLÅ jag undrar inte vilka dom första hårdrockarna var. nämn några SVARTA (negrer, färgade, afroamerikaner, blattar you name it) som spelar hårdrock... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Slash e blatte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 HALLÅ jag undrar inte vilka dom första hårdrockarna var. nämn några SVARTA (negrer, färgade, afroamerikaner, blattar you name it) som spelar hårdrock... System of a down har färgade personer i bandet. The Ark också, för de klassas som rockband. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) HALLÅ jag undrar inte vilka dom första hårdrockarna var. nämn några SVARTA (negrer, färgade, afroamerikaner, blattar you name it) som spelar hårdrock... Jaa Living Colour. CULT OF PERSONALITY http://www.amplifiermagazine.com/pic/webex_livereview_living%20colour_dec03.jpg Redigerad 28 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 HALLÅ jag undrar inte vilka dom första hårdrockarna var. nämn några SVARTA (negrer, färgade, afroamerikaner, blattar you name it) som spelar hårdrock... En av medlemmarna i Sum 41 är svart. Dom inte hårdrockare, men punkrockare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Black Metal! Förlåt, kunde inte låta bli... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Sångaren i Sepultura är svart, resten av bandet vet i fan...dom är ju från brasilien så vem vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts