smut Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 *********************SPOLERVARNING********************* spelade uppdraget "Mike Torreno(?)" som man får av Jizzy, har sprängt bilen och ska åka därifrån, åker till stället som är markerat på kartan, men ingenting händer. nån som varit med om samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tror du ska forsätta lite längre fram, så kommer de motorcyklar och jagar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag säger som Beat....att du ska köra längre fram sen sväng till höger och kör lite åt det hållet så kmr det bli rallybajs,vad fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ska man inte åka till Pay N' Spray?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Men "pricken" på kartan försvinner inte.. ska testa åka till pay 'n s pray och testa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Då kör du med fusk, du måste ta bort "ingen polis-fusket" (AEZAKMI) så funkar det, du måste köra om uppdraget också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Då kör du med fusk, du måste ta bort "ingen polis-fusket" (AEZAKMI) så funkar det, du måste köra om uppdraget också Nä, men jag kör med trainer (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nä, men jag kör med trainer (: Same shit.. ta bort fusket och kör igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag var med om samma sak när jag körde med ALDRIG EFTERLYST fusket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts