Toki Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Jag kommer typ bli ihjältrampad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan va grym konserten var ! Värsta draget när dom spela Iron MAn och Paranoid. Fan man skulle ha tagit med digitalkameran... Förbandet var uselt, dom var från Brasilien va? Undra om Toki överlevde . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Brasilien? Ill Niño? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Toki!!!! :'( Are you alive?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Enligt rockradio.se hette bandet Soulfly. Dom var inte bra iaf. Fan Bill Ward såg ju ut som en gammal pensionär som dom hade släpat upp på scen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Fan Bill Ward såg ju ut som en gammal pensionär som dom hade släpat upp på scen! Han är ju de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Han är ju de Ja, men han såg mycke skruttigare ut än de andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Haha! Stod längst fram! Blev typ ihjältrampad,men jag överlevde! Men fan vilket ös det var! tyckte att The Wizard var bäst! Men själv tycker jag att förbandet,soul fly(?) SÖG! Någon mer som hade ståplats längst fram!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Någon mer som hade ståplats längst fram!? Aa. fast på manson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Haha! Stod längst fram! Blev typ ihjältrampad,men jag överlevde! Men fan vilket ös det var! tyckte att The Wizard var bäst! Men själv tycker jag att förbandet,soul fly(?) SÖG! Någon mer som hade ståplats längst fram!? Soul Fly sög ja, stod inte längst fram. Satt mittemot scenen. Såg att dom där framme fick vatten för att det var så varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Soul Fly sög ja, stod inte längst fram. Satt mittemot scenen. Såg att dom där framme fick vatten för att det var så varmt. HAha! Aa,det var jävligt skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 HAha! Aa,det var jävligt skönt! Vatten är väl inte skönt, du menar väl gott?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Vatten är väl inte skönt, du menar väl gott?? Bli nersprutad med kallvatten en varm dag is the shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 4 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bli nersprutad med kallvatten en varm dag is the shit! Precis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2005 Bli nersprutad med kallvatten en varm dag is the shit! Ozzy slängde ju ut vatten ur hinkarna som han doppade huvudet i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 5 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2005 Jag hade först planerat att åka dit men det sket sig såklart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sry för att dra upp en gammal tråd men vad betalade ni för era biljetter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Sry för att dra upp en gammal tråd men vad betalade ni för era biljetter? 425 kr tror jag att jag betalade. Biljetterna kostade 400, men dom tog ut serviceavgift på 25 kr per biljett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag var där. Bra konsert (woot, det rimmar). Soulfly är inte ett dåligt band, men jag kan hålla med om att det lät rätt så dåligt live. Men gå inte miste om det bandet, de är faktiskt inte dåliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 6 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2005 Jag var där. Bra konsert (woot, det rimmar). Soulfly är inte ett dåligt band, men jag kan hålla med om att det lät rätt så dåligt live. Men gå inte miste om det bandet, de är faktiskt inte dåliga. Det som var bra med Soulfly var då killen med trumpeten var med. Då när det blev lite reggae-stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts