RadiuZ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Spam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Vill gå men har inte råd skulle va kul att höra Ozzy nu när han är 56 bast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag grämer mig i mina sorger...får väl lyssna på min ironman-ringsignal i stället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Någon som vet varför bandet splittrades? Var det Förr Tony och Ozzy inte kom överens ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag grämer mig i mina sorger...får väl lyssna på min ironman-ringsignal i stället... fast ja hade den åxå som ringsignal förrut. den är cool @Frenzy: dom tröttnade på varanndra. det är det folk gör efter att ha hängt ihop typ varje dag i 20 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 fast ja hade den åxå som ringsignal förrut. den är cool @Frenzy: dom tröttnade på varanndra. det är det folk gör efter att ha hängt ihop typ varje dag i 20 år Precis! Men inte tex. Rolling Stones,dem gamla gubbarna håller fortfarande på! Och dem har hållt på i ca 40år! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Precis! Men inte tex. Rolling Stones,dem gamla gubbarna håller fortfarande på! Och dem har hållt på i ca 40år! ALla splittras inte. men några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 ALla splittras inte. men några Japp,män i skor är olika.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 @Frenzy: dom tröttnade på varanndra. det är det folk gör efter att ha hängt ihop typ varje dag i 20 år Dom hade väl iaf inte hängt ihop 20 år innan det splittrades ? eller jo kanske.. men Ozzy hoppa av innan ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Dom hade väl iaf inte hängt ihop 20 år innan det splittrades ? eller jo kanske.. men Ozzy hoppa av innan ? Ozzy hoppa väl typ av på 80 talet nån gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 JAg har ingen aning. Sa bara nåt årantal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Ozzy hoppade av -78 tror jag, för att sedan hoppa in igen. Sen hoppade han av. Tror att det var något sånt iaf, men det har varit mycket hoppande då bandet har haft över 20 medlemmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Tror att det var något sånt iaf, men det har varit mycket hoppande då bandet har haft över 20 medlemmar. Men fan va kul att se dem live med alla original medlemmar imorrn då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Men fan va kul att se dem live med alla original medlemmar imorrn då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Fan det är ju imorrn alltså . Är det nåt förband? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Min kompis ska vara kameraman han är as-exited! kanske får ozzys autograf om han vågar fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Min kompis ska vara kameraman han är as-exited! kanske får ozzys autograf om han vågar fråga Kamerman? För vad, TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Kamerman? För vad, TV? För Globens TV-team. säljs sen till tv-kanalerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Enligt rockradio.se är Soulfly förband till Black Sabbath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Fan. Jag vill se Black sabbath. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts