Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jag antar att det är några från gtasajten som ska gå och se Black Sabbath den 3 Juli! Själv ska jag dit! Ska nì? Redigerad 28 juni, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vill dit som fan , men kan inte Älskar Black sabbath ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag vill dit som fan , men kan inte Stackarn.... Älskar Black sabbath ! Me too! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skulle inte tacka nej till Black Sabbath med alla dom gamla medlemmarna. Fyfan vad bra det skulle vara om man fick höra Paranoid, Iron Man eller War Pigs. Gamla klassiker. Eller min favorit Supernaut. Ohh vilken bra låt. Men jag kan inte heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hade erbjudandet att få gå. men ja gillar dom inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Självklart har man biljetter ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ska själv inte gå, men min bror ska. Vill gärna gå med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jepp ska gå...har (enligt mig) bästa sittplats biljetterna i Globen.... Och igår var jag på Audioslave som kickade ass med stort KS, eftersom jag inte gillar Soulfly så får dom vara förbandet för min del.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och igår var jag på Audioslave som kickade ass med stort KS, eftersom jag inte gillar Soulfly så får dom vara förbandet för min del.. Shit en som var på Audioslave, det var jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har stå plats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har stå plats! Du kommer dö. så kort som du är. Fick mina tår halft ihjälstammpande när jag stod typ längst fram på manson. men det gjorde inget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du kommer dö. så kort som du är. Fick mina tår halft ihjälstammpande när jag stod typ längst fram på manson. men det gjorde inget. Möjligt! Och? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Möjligt! Och? JA vet inte. ingen kommer sakna dig de var inge personligt. va bara tvungen att skojja lite men ja lyssnar bara på Iron Man och Paranoid när de gäller black sabbath. tycker ozzyhar för seg röst-. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 JA vet inte. ingen kommer sakna dig de var inge personligt. va bara tvungen att skojja lite men ja lyssnar bara på Iron Man och Paranoid när de gäller black sabbath. tycker ozzyhar för seg röst-. HAha! Lugnt! Ozzy har ju as skön röst ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 HAha! Lugnt! Ozzy har ju as skön röst ju! Håller inte me. men alla är olika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håller inte me. men alla är olika Precis! Själv tycker jag Marylin Manson llåter som en kråka med mask i halsen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Precis! Själv tycker jag Marylin Manson llåter som en kråka med mask i halsen! Jepp. Och bra låter det åxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jepp. Och bra låter det åxå Nej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej! Marilyn Manson har gjort en cover på Iron man. den heter Son of Sam Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Marilyn Manson har gjort en cover på Iron man. den heter Son of Sam Has son of sam lost is mind? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts