Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är så att jag är stuck i OG Loc uppdraget. Då OG Loc precis kommer ut från jail och man ska köra motorcykel efter en kille o plocka honom. Problem: 1. Han åker fort som fan. 2. Loc suger på att skjuta. 3. Att jaga någon på motorcykel är inte min starka sida. Någon som kan hjälpa mig? Eller vill göra skit uppdraget åt mig?GTASAsf3.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det är så att jag är stuck i OG Loc uppdraget. Då OG Loc precis kommer ut från jail och man ska köra motorcykel efter en kille o plocka honom. Problem: 1. Han åker fort som fan. 2. Loc suger på att skjuta. 3. Att jaga någon på motorcykel är inte min starka sida. Någon som kan hjälpa mig? Eller vill göra skit uppdraget åt mig? Kör efter han bara i din normala takt, för han stannar efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tips: Försök inte döda honom utan följ efter han bara. Efter ett tag kommer han att stanna, så försök bara följa efter, inte så nära som möjligt utan följ efter bara. Kör man för nära kan det vara så att man missar en kurva eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack så mycket för tipsen. Ska man skjuta honom när han stannar då eller? ahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack så mycket för tipsen. Ska man skjuta honom när han stannar då eller? ahaha Ja det ska man, det jag menar är att man ska vänta för det är enklast att skjuta han nnär han sår still. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack så mycket för alla tipsen. Jag körde efter honom tills han stannade och hans kompisar börja skjuta på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack så mycket för alla tipsen. Jag körde efter honom tills han stannade och hans kompisar börja skjuta på mig. Kill them all! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jo jo jo, det jag menade var att jag klarade uppdraget och dödade dom när han hade stannat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts