Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 I vilket område ligger Denmark Street dåra?? Det vetefan! Allt jag minns är att jag har vart där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det vetefan! Allt jag minns är att jag har vart där! Sökte lite, Denmark Street ligger vid Covent Garden. Stora band som Beatles, Rolling Stones och Jimi Hendrix har spelat in skivor där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gå runt på Sohos alla skivaffärer och diverse tuffa grejor och köp en massa grymma rariteter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Stora band som Beatles, Rolling Stones och Jimi Hendrix har spelat in skivor där. Det visste jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det visste jag! Var du inne i någon studio som dom har spelat in på?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 GTApimpfoolifes officiella London Guide: Fakta Om London: London är huvudstad i både Storbritannien och England. Det bor ca 12 miljoner personer i London inklusive förorter ca 4.000 km2. Tiden ligger på GMT, dvs en timma efter svensk tid. Du menar före svensk tid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) *BORTA Pga felskrivning* Redigerad 28 juni, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts