_thule_ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kanske har varit uppe förut, men jag hittade ingen tråd om det så frågar i alla fall: Hur hoppar man med bilen när man ska dansa? har testat nästan alla knappar som går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Du trycker med knapparna 8, 6, 4, 2. Hoppas det funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Använd sök så lovar jag att du hittar fler trådar om detta, många. Men iaf, jag hadde också problem med detta tills jag bytte till pil-tangenterna, gick mycket lättare då, prova! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) För mig var det tvärtom Redigerad 28 juni, 2005 av Pimpalicious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts