pottzork Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! Folk som inte brukar få nått brukar skriva sådär å skryta om ingentig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Fyller 16 i November. Fittpipper: Väx upp och skaffa dig ett lite mognare namn. Redigerad 2 juli, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts