los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hehe ja e fjortis redan ock fyller år 9 november Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Måste man skriva så onödigt stort? *Rappoted* åter gå till åldern Kan du inte sluta leka moderator då det gäller saker som inte ens är regelbrott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicissitudo Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 24 år ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Måste man skriva så onödigt stort? *Rappoted* åter gå till åldern *Okej tack för ditt jobb* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 14.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Vote: 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) 16, Fyller 17 i Oktober Redigerad 1 juli, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
grove Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sanitarium Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Fyller 15 den 14 Augusti. Jag fyller 15 den 30 augusti, vi kan ju ha kalas tillsammans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Är 17 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fittpipper Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! Redigerad 1 juli, 2005 av Fittpipper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! 18+ är bara en rekommendation i Sverige, finns ingen lag på det, borde inte du som är 24 veta det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fittpipper Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Måste man skriva så onödigt stort? *Rappoted* åter gå till åldern Bu-fuckin´-hu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! DU vet väl att 18+ enbart är en rekommendation? Vad har hångla med brud med rekommendationen att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! Vem bryr sig om du har kn*llat runt hit och dit eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Hehe ja e fjortis redan ock fyller år 9 november Vill bara säga att "fjortis" INTE är en person som är 14 år utan: http://susning.nu/Fjortis Är du verkligen en fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Skrämmande stats. Småungar. NI vet väl att det är 18+ på spelet? Genomsnittet verkar vara "13 och lukta kiss", Många av er har inte ens hånglat med någon brud. Inte flamea nu. Jag vill inte höra om eran första gång. Eller hur många brudar ni lyckats hångla med. Jag BRYR MIG INTE! Ska sägas att jag är 24 år, har hånglat, och haft sex med tjejer. Fröken höger räknas alltså inte! För då vinner jag andå..... "Väx upp", och spela nåt annat! OT. Och jag är bara 16 men är ganska säker på att jag har haft sex fler gånger en vad du användt din höger. Gud vad intressant va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eindpeng Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 17 i Aug. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Vadå är detta en "vem har haft sex flest gånger" tävling eller? Kan fan inte fatta att du(fittpipper) är 24 år.. Fint namn föressten.. Redigerad 2 juli, 2005 av Toki Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Vadå är detta en "vem har haft sex flest gånger" tävling eller? Kan fan inte fatta att du(fittpipper) är 24 år.. Fint namn föressten.. Wörd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts