Armin_boy89 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag undrar hur man skapar screenshots till san andreas på pc? Hur skapar man bilderna? Alltså vad trycker man på tangenterna för att spara en bild och vart hamnar bilden på datorn_? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det enklaste är att trycka på knappen 'Print screen'. Mitt tangentbord heter den knappen 'Prt Scr SysRq'. Sen är det bara öppna någon bildbehandlingsprogram och klistra in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det inget program (utom fraps förr dom blir 3 mb stora) som gör att man kan ta prnt screens så landra dom bara i nån mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jo jo, det finns. Ska bara ta reda på vad det heter, jag länkar inom kort. EDIT: Programet heter Gadwin Printscreen v2.6 Hemsidan är: http://www.gadwin.com/printscreen/ Genväg till nedladdning: http://www.gadwin.com/download/ps_setup.exe Redigerad 28 juni, 2005 av Pimpalicious Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pimpalicious Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varsegod? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Antingen fotar man med kameran på spelet. Om man vill ha foto på sig själv kan man gå fram till en av sina homies och trycka på "use" key'n tror det är TAB som orginal key....annars kan man också trycka på print screen(SysRq) Om du fotar med kameran så läggs de i Mina dokument\GTA San Andreas User Files\Gallery Om du tar print screen så hamnar de ju där du lägger den när du sparar den...När jag ska klistra in(kan även trycka CTRL+V) så brukar jag änvända paint.Orkar inte klydda med något annat. Redigerad 28 juni, 2005 av antflaxx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Annars använder man ett program så man bara kan peppra Print Screen knappen så hamnar bilderna i en mapp.. Jag använder förövrigt Grabby.. Inte till San Andreas för de har jag inte på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts