Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har sökt men inte hittat svaret på min fråga. Jag har gjort Wang Cars uppdragen och jag undrar när jag kan börja köpa hus i Las Venturas. Lite drygt och bara vara i SF och exportera bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har du kommit till Las Venturas?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har du kommit till Las Venturas?? Jag har klarat storyn. Men alla husen är ju röda så jag antar att man inte kan köpa dom än, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har klarat storyn. Men alla husen är ju röda så jag antar att man inte kan köpa dom än, eller? Om dom är röda då har du väl inte råd helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Om dom är röda då har du väl inte råd helt enkelt. JAg har över en miljon så det borde nog inte vara några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hmm nån som har samma prbolem som mig? Kan inte köpa nåtgot hus i Las Venturas. Alla är röda . Måste man klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa husen? Jag har klarat storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Edino Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Hmm nån som har samma prbolem som mig? Kan inte köpa nåtgot hus i Las Venturas. Alla är röda . Måste man klara något speciellt uppdrag för att kunna köpa husen? Jag har klarat storyn. hur mycket $ har du då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 JAg har över en miljon så det borde nog inte vara några problem. Om du har över en miljon ska det gå att köpa hus. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 hur mycket $ har du då?? Han sa ju att han hade över en miljon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kunde köpa hus i Las Venturas efter uppdraget Ketchup Fender inne i själva staden alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kunde köpa hus i Las Venturas efter uppdraget Ketchup Fender inne i själva staden alltså Fender ketchup annars... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Fender ketchup annars... Haha menade det, lite trött idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tror inte du har klarat storyn ens, verkar inte som det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts