Tackleberry Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag förmodar att det är något problem med mitt Winamp, därför vill jag se en jämförelse med er. Jag kan minnas att det startade mycket snabbare tidigare, då jag inte hade Winamp 5.09. Jag har de senaste uppdateringarna också. __________ Jag gjorde nyss ett litet försök för att se hur lång tid det tog att starta: Försök 1: Startade genom att dubbelklicka på ikonen, 59 sekunder. Försök 2: Startade genom att dubbelklicka på ikonen, 56 sekunder. Försök 3: Startade genom att dubbelklicka på en låt, 53 sekunder. __________ Är inte detta onormalt lång tid? Hjälp mig genom att själv ta tid. Vet ni också svaret är jag oerhört tacksam. Ett stort tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .ca 2 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 2-3 sek, kan inte saret på denna gåta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tog 6 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag ahr inte ett sånt problem, men om jag har ett annat skin installerat i winamp så byter winamp skin hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tog 6 sekunder. Har alltid tyckt att Winamp är segt på att startas upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 6 sekunder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Då förstår ni mitt problem, det är oerhört irriterande! Skriv gärna vilken version ni använder också, men jag har insett nu att jag ska leta upp en äldre version och se om det blir bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag använder version 508 eller något sånt. Den näst senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mitt tar ca 3 sec att starta och starta en låt ca 1-2sec Sen kör ju jag Med Winamp classic skinet ! går mycket snabbare då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 12 sekunder för mig på farsans gammla P2:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hmmmm, mysteriet fortsätter. Försök 4: Använder Winamp 5.08 istället, 47 sekunder. Jag bör tillägga att det inte är såna här problem för något annat program. Jag använder det klassiska skinnet och har inte heller otroligt stora playlists. Redigerad 28 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Näst senaste versionen, tar väl 6 sekunder som mest ibland tror jag. Irriterande att det är segt ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 2 sek (classic skin) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) 38 sek Seg dator + fett skin = seeegt.. 16 sek med klassic.. Redigerad 28 juni, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 5 sekunder genom att klicka på ikonen, 3 genom att klicka på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 38 sek Seg dator + fett skin = seeegt.. 16 sek med klassic.. Hur faan kan det ta så lång tid? Min dator är heller inget monster (P4 @ 2 ghz) och den startar på ett par sekunder. 38 sekunder, det går ju inte. Kör med tidigare verison då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 6 sekunder när man klickar på ikonen. 4 sek om man klickar på en låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hmmm, vad kan felet vara... Det går alldeles för sakta för mig, både med ny och äldre version. Ingen som kan hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hmmm, vad kan felet vara... Det går alldeles för sakta för mig, både med ny och äldre version. Ingen som kan hjälpa mig? Förlite minne kanske? Datorn smockad med skit? Formatera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts