jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Fick ta flera bilder pga många låtar... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Playlist-Del-1.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Playlist-Del-2.JPG http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/Playlist-Del-3.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag lyssnar mest på vinyler och CD, men då jag lyssnar på dator (ett redigt Mp3-arkiv har man ju förstås) så blir det antingen album för album eller "utvalda låtar", sätter dock aldrig ihop playlists. Jag varier väldgit mycket formatmässigt, först lyssnar jag på en Mp3'a, sen slår jag på en CD för att sedan byta till en LP-skiva, osv odv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag ger upp mer dom här förbannade listorna. Min lista består ändå bara av Mötley Crüe, 3 Doors Down och Led Zeppelin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Listor är bra.. slipper man bestämma sig för vilka låtar man lyssnar på utan den går random.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mando...DiaoSpellista.bmp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Blandad hiphop. Mest 2pac dock. Finner det inte nödvändigt att ta print screen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Här är min spelnings lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför inte bara generera en lista i html istället för att ta print screen och dona? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bra musik smak... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Bra musik smak... Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ...Och ungefär 700 låtar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tsbusa Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gidder ikke legge ut bilde av min spilleliste på nær 8 000 sanger... men det går mest i rock og metal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Avänder mig inte av spelningslistor.. Fast det är mestadels Millencolin och Looptroop som jag lyssnar på just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har väll 3 album till men detta är ett album som jag diggar som mest nuförtiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Har väll 3 album till men detta är ett album som jag diggar som mest nuförtiden. Du gillar verkligen Saian =) -------------------- Själv har jag båda deras album, status... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 SMK for teh WIN!!!!! Det är lite dubletter och skit. Har inte fixat listan och har ett par album som väntar på mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Orka ta screenshot Men jag har alla Metallicas skivor och alla Nirvanas,Korns och Freak kitchen... Fråga mig inte varför jag har Freak kitchen lyssnar inte på dom, men det kanske kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Själv har man några LinKin Park album och alla SOAD album + Tenacious D(stavning) Redigerad 29 juni, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Dagens lista Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts