alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur ser din spelnings-lista ut ta en Screen *nyfiken* Min bild: Redigerad 28 juni, 2005 av alexzander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Redigerad 28 juni, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hur ser din spelnings-lista ut ta en Screen *nyfiken* Min bild: Jag har ingen, jag bara markerar de jag vil lyssna på. Nu, t.ex, är jag på Sonata Arctica - humör Redigerad 28 juni, 2005 av Stora_tomtefar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Man ser inte alla låtar... orkar inte printa så man ser varenda låt.. då skulle de bli ett par bilder... har 358 låtar i där.. fast de e inte alla låtar ja har på datan... bara dom bästa 24 timmar, 40 minuter o 46 sekunder ja.. de va drygt o räkna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur tar man en sån bild?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur tar man en sån bild?? Hört talas om Screenshot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Markerar rutan som man vill ha bild på och tryck på: Alt + Print Screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Markerar rutan som man vill ha bild på och tryck på: Alt + Print Screen... Bara Print screen räcker. sen klistrar du bara in den i paint Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 En ny: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kalla mig n00b men jag hittar inte Print Screen knappen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kalla mig n00b men jag hittar inte Print Screen knappen. Någonsans på den övre halvan av bordet vid piltangenterna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kalla mig n00b men jag hittar inte Print Screen knappen. Det kan stå massa saker på den: PrtSc, PrntScr och så vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja och jag trycker på den knappen men det ända som händer är att pilen (musen asså) blinkar till lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja och jag trycker på den knappen men det ända som händer är att pilen (musen asså) blinkar till lite. Gå in i Paint och tryck "klistra in" (ctrl+v) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Orkar inte printa 2200 låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Klistra in i paint... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har några tusen låtar på ipoden, har bara 8 gig på datorn, så dom får inte plats... Därför använder jag itunes när jag spelar musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag orkar inte ta bilder på hela. Den enda playlist jag använder har 1091 låtar i sig. Ni kan få en bild på lite Moonspell bara för att ni är så snälla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts