MrFredrik Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nu har jag försökt x antal gånger men inte lyckats med 2 uppdrag, dels det där man ska flyga o hoppa fallskärm (?) i dammen, trycker på allt men han hoppar inte och sen den det där på det lilla flygfältet där man ska köra ifatt planet på mc, kommer inte i närheten och även där trycker jag på allt men det går inte snabbare för det. Någon som vet? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RanDo0m Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 På det där uppdraget när man ska hoppa fallskärm så ser du att den där gula saken är en triangel alltså du måste flyga igenom en corona högt uppe i luften för att fu skall kunna hoppa... tog en stund för mig med att lista ut det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrFredrik Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Aha, tackar för det, ska ta o kolla efter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts