megawatti Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hallå såg filmen på forumet, och att man behvde några gamesharke kodr för att klara det. Menj ag testade, så på bilderna vad jag fann jag kom inte tillräckligt högt som dom skrev i tidigare trådar med , men hadling.cfg finns ju? vad tror ni? lite pill i den kanske gör susen Redigerad 28 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .hej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Varför skriver du inte i den andra tråden som handlar om LC!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) .hej srry för tripelposten EDIT: vice24: jag skriver i denna för jag hitta något nytt. OCh detta är till pc och moderatorerna gillar ju inte när man drar upgamla trådar. Kanske endå var bra för en restart. Redigerad 28 juni, 2005 av oooo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har aldrig lyckas komma till Liberty City :'( Fastjag har andvändt samma taktik som dig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har aldrig lyckas komma till Liberty City :'( Fastjag har andvändt samma taktik som dig :'( Jo, man kommer inte tillräckligt högt, men det ska man tydligen med gamesharke Fusken. Det låter skumt.., men vi kanske borde pilla lite i handling så den flyger högre. OCh liberty city är inte längre ner, för där är det vatten :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Jo, man kommer inte tillräckligt högt, men det ska man tydligen med gamesharke Fusken. Det låter skumt.., men vi kanske borde pilla lite i handling så den flyger högre. OCh liberty city är inte längre ner, för där är det vatten :S Men jag har SA på PS2 :'( Kan inte ändra nån fil Redigerad 28 juni, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Kan man ändra så man flyger högre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Hur kom du in i garaget i SF? Teleporterade du dig? Redigerad 30 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Hur kom du in i garaget i SF? Teleporterade du dig? Man ska ta sig upp till LibertyCity, och sen ner till SF igen. Då kommer det vara helt buggat (oooo's andra bild) och man kan gå in i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Det uppdraget när man är i Liberty City är gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RPK Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sorry om jag ställer en dum fråga fast vart ligger Teleporten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Sry om jag är trög men alltså på oooo's andra bild.. är det Liberty City? Tycker att det ser ut som Sanfierros tågstation.. Men men hur tar man sig dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kolla på hans skott på bilderna, han har inte skjutit ett enda från varje bild.. bluff.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bjorneman Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Jag testade också det. Kom till det där taket och sedan till garaget i san fierro. Inte liberty city. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2005 Kolla på hans skott på bilderna, han har inte skjutit ett enda från varje bild.. bluff.. Ehm varför är bilderna bluff bara för att han inte har skjutit ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Florry Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Om ni vill komma till LC gör såhär: 1.ladda ner denna : SAPlaceManager.rar Ser ut såhär : 2. klicka på "Add place" och skriv: X: 1412,536 Y: -2,199733 Z:1000,924 döp den till vad du vill, det är rummet man kan åka med jetpack till 3.klicka på "Add place" igen och skriv: X: -745 Y: 495 Z: 1372 döp den till Liberty City 4.Gå till t ex gymet, en affär, ett hus eller nått liknande. 5.Teleportera dig till det första stället. Genom att klicka på Teleport! 6.Där ifrån teleporterar du dig till Liberty City ... Fungerar tyvärr inte med Patchen. kanske kommer en ny version av SAPlaceManager snart... http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/gallery8.jpg Redigerad 21 augusti, 2005 av Florry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaeR Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 (redigerad) Om ni vill komma till LC gör såhär: 1.ladda ner denna : SAPlaceManager.rar Ser ut såhär : ***BILD*** 2. klicka på "Add place" och skriv: X: 1412,536 Y: -2,199733 Z:1000,924 döp den till vad du vill, det är rummet man kan åka med jetpack till 3.klicka på "Add place" igen och skriv: X: -745 Y: 495 Z: 1372 döp den till Liberty City 4.Gå till t ex gymet, en affär, ett hus eller nått liknande. 5.Teleportera dig till det första stället. 6.Där ifrån teleporterar du dig till Liberty City ... Fungerar tyvärr inte med Patchen. kanske kommer en ny version av SAPlaceManager snart... ***BILD*** Ska man trycka på någon speciell knapp för att teleportera sig eller gör den det av sig själv? // Daniel Redigerad 20 augusti, 2005 av DaeR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 .hej srry för tripelposten EDIT: vice24: jag skriver i denna för jag hitta något nytt. OCh detta är till pc och moderatorerna gillar ju inte när man drar upgamla trådar. Kanske endå var bra för en restart. Är den bilden inuti CJ's garage? skulle bra gärna vilja komma in där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Jag flög till det första rummet men när jag skulle flyga till liberty city så hittade jag det inte Men på vägen dit hittade jag ett annat rum över mig men det var för högt upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts