StellHell Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nope. Dom håller på och äcklar sig som aldrig förr och då har dom ändå vart gifta i 25år. Blää.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej, de är väldigt gifta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag som trodde att JA skulle vinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Jag som trodde att JA skulle vinna Har hört att 40% av alla giftemål slutar i skilsmässa och nu står det på ~37% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Japp, skiljde sig när jag var 4. Hon är nu sambo med en VD som är miljonär och min riktiga pappa är en stövel. Jag är typ nöjd med bytet =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts