maxmackan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hej! Jag har sett att många har en CJ med bar överkropp och nu undrar jag hur man får bar överkropp. Jag har varit i klädaffären och kollat och hos CJ. Så vart kan man få bar överkropp? Glad för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bryngel Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Gå till dit hus. Sedan till där du byter kläder och ta remove item eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ontopic: Man går till ett safe-house och tar bort skjortan i garderoben... Offtopic: hahaha! Vilken topic-titel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Offtopic: hahaha! Vilken topic-titel! Offtopic:Haha Ontopic: Man går in i garderoben i sitt hus och tar Remove items -->Torso. så har du bar överkropp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts