gizmo91 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Hej är det nån som vet hur man ändrar ljudet när man lyssnar på radio eller musik? Låter kanske lite konstigt men volymknappen och menyknappen sitter på samma knapp. Menar på Jens of sweden MP-110 Redigerad 28 juni, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ehh? Håll inne knappen för att ändra volymen. Rör den snabbt åt höger eller vänster för att byta låt eller ändra frekvenz. Tryck på den för att komma till menyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ehh? Håll inne knappen för att ändra volymen. Rör den snabbt åt höger eller vänster för att byta låt eller ändra frekvenz. Tryck på den för att komma till menyn. Nej när jag gör det så spolar jag fram i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håll inne menyknappen länge så ändras mode. Men du fick väl en manual med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Nej jag fick den av en kompis men han hade slängt manualen. EDIT:Det funkade inte heller. Redigerad 28 juni, 2005 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Testa att trycka lite löst på den och håll, så att du inte drar knappen så långt det går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 På min (JOS MP-120) så ska man bara trycka på knappen för att välja mode.. (SCAN/VOL).. Så testa att trycka på den, och sen flytta år höger/vänster (utan att trycka in den medans du gör de) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts