Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Typ att skjuta sig själv vore väl bäst, snabbt och smärtfritt. Min mammas morbror gjorde det Jadu döden. Man kan nog se det som en befrielse. Ni som säger att döden är sorglig osv.... Det skiter väl du i när du är död ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ni som säger att döden är sorglig osv.... Det skiter väl du i när du är död ? Det är sorgligt när någon som står en nära dör. pucko Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) EDIT: Religöst skitsnack. Redigerad 12 september, 2007 av saffecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag tror att det kommer bli som innan vi föddes. Eller nej det gör jag inte alls det, jag leker bara smart. Jag tror lite på det där om att "dom snälla" kommer till "paradiset" och "dom dumma" kommer till "helvetet". Förresten om man kan tänka efter livet då finns man ju?! Nånstans iaf. Hur kan man tänka om man finns eller inte om man inte finns? "Jag tänker, därför finns jag" - Platon. Håller ni med? Redigerad 29 juni, 2005 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Det är sorgligt när någon som står en nära dör. pucko Jag vet Men om man dör skiter man väl i om folk tycker det är sorgligt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag vet Men om man dör skiter man väl i om folk tycker det är sorgligt ? ...nej..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kow Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Himmel, helvete? Njaaaäe.. Hur kändes det innan man var född? Varför skulle man inte "känna" likadant när man är död? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ja du är iaf inte nån raelian det märks. Tur det. Raëlism is the belief system promoted by the Raëlian Movement, a religious organization which believes that scientifically advanced extraterrestrials known as the Elohim (one of the words used to refer to God in the Torah) created life on Earth through genetic engineering, and that a combination of human cloning and "mind transfer" can ultimately provide immortality. Raëlism is a new religious movement and has been described by detractors as a cult. Kom igen...vad är det här för trams? Det är ju nästan värre än dom andra galenskaperna till religioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ronin Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Många frågor ni har grabbar... denna snubbe har nog alla svaren. Äditt: Hahaha, bli dock inte alltför inspirerade. Redigerad 29 juni, 2005 av Ronin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 ...nej..? Hmm... Du har nog rätt... eller vettefan... Någon mer än jag som tänker tanken på hur ens polare / Klass skulle reagera om man hade dött ? och läraren hade sagt det till klassen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hmm... Du har nog rätt... eller vettefan... Någon mer än jag som tänker tanken på hur ens polare / Klass skulle reagera om man hade dött ? och läraren hade sagt det till klassen ? Hänt min brorsa två gånger. En dog i sömnen (diabetes), den ena vaknade upp på natten, blod överallt, han förblödde. Det var någonting som hade spruckit. Medfött fel. Verkligen jobbigt för en neurotisk sjåring som mig själv att höra något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Jag har börjat på drömmt att jag är en Mördare.. Börjar bli lite läskigt.. I drömmarna så dödar min nära och kära eller andra vanliga människor som jag aldrig sätt förut.. I drömmarna Får jag för mig att att döda nån, sticker ner perssonen med en kniv, sedan är det alltid någon som ser mig, då måste jag döda den också.. Har även drömmt att jag har dödat en tjej i min klass.. Hon och hennes familj satt och kollade på tv, Jag stack henne med kniven snabbt och tyst så de andra inte skulle märka mig, sedan måste jag döda alla andra i rummt så dom inte ska bli arga på mig, Jag tror jämt att någon ska skvallra till en polis som sedan ska döda mig.. Det är därför jag försöker undkomma igenom att döda andra... I drömmarna är jag skit rädd för att bli dödad.. Vet nån vad detta betyder? Edit: min 2000 post.. ( ) Redigerad 30 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Sikorka: ...läs Brott Och Straff. NU!!! http://susning.nu/susning.fcgi?action=brow...rott_och_straff ...spännande drömmar du har...själv har jag drömt en sjuk dröm om mina föräldrar prioriterade Jesus framför mig då jag var liten (nej, vi är inte jättekyrkliga, tihi). Redigerad 30 juni, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Någon mer än jag som tänker tanken på hur ens polare / Klass skulle reagera om man hade dött ? och läraren hade sagt det till klassen ? Ja, det har jag gjort. Ett par gånger. T.o.m. funderat på att lura hela skolan att jag dött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts