elle Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vilken bil är detta och i vilken sån där bil grej är den gjord i? http://www.gtasajten.com/gtasa/bilder/pc/g...jten/A1_w_1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Slamvan, den är gjord i Loco Low Co. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
elle Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vet du vart den finns nånstans, har kört runt överallt utan att hitta den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mangoose Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Dom är feta, har själv en sådan stylad ungefär sådär. Svåra att hitta är dom också, iaf för mig. Hittade en som stog parkerad i Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Finns bara i LV Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns bara i LV Nej, det finns en Slamvan parkerad i El Corona bakom ett stängsel/staket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej....den har jag missat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .jag hittade en förut... på parkeringen vid Pleasure Dome eller vad det heter... där pimpen håller hus.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns bara i LV Nope, den kör runt i Los Santos också...dock väldigt ovanligt att se den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nick Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nope, den kör runt i Los Santos också...dock väldigt ovanligt att se den... Jag har sett och kört en sådan i LS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Ayy Caramba Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Jag såg en på en parkering utanför CJ's Hus i Marina Redigerad 29 juni, 2005 av Ayy Caramba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om man vill ha en sån och man har gjort alla expotreringslistorna så kan man importera... i övrigt så har jag bara sett dom rull i Los Santos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wennberg Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Finns i alla 3 städerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Om man vill ha en sån och man har gjort alla expotreringslistorna så kan man importera... i övrigt så har jag bara sett dom rull i Los Santos Hur importerar man hehe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hur importerar man hehe? Man måste först ha exporterat bilarna. Sen när man har gjort det går man till den svarta tavlan nedanför båten för att Imortera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Man måste först ha exporterat bilarna. Sen när man har gjort det går man till den svarta tavlan nedanför båten för att Imortera. Jag har 100% så..det borde gå..hehhe...men jag har svårt att hitta... :"> Jag vet inte vilken båt det e .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag har 100% så..det borde gå..hehhe...men jag har svårt att hitta...:"> Jag vet inte vilken båt det e .. Den stora båten i San Fierro hamnen. Den finns typ bara en stor båt i den hamnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Hmm jag e trög... Tack iaf..Nu vet jag;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts