Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det här med barnmisshandel. Det är lagligt i USA att ge barn spanking. I rest my case. Spanking queen... (Eller hur var det?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Spanking queen... (Eller hur var det?) THe allmighty Spanker king tror jag det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hon är också arg på polisen som sköt mot bilen och hävdar att det inte var nödvändigt. Hur fan kan hon veta det? satt hon i bilen med henne eller? Bara sätta den lilla rebellen i ungdomsfängelse / eller nån jävla anstalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Eh, barnmisshandel är förbjudet - i Sverige. När jag var i t.ex England så såg jag flera till och med på gatan som slog sina barn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 O vad i helvete började dom skjuta på en 12-åring? Startade hon kärran med mening? Läste du igenom artikeln? Det stod ju att hon startade bilen, körde iväg mot en korsning, ställde sig mitt i, och när en polisbil kom, så körde hon iväg och sen försökte hon döda en annan polis. Då sköt dom på henne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Flickan ska ju bli åtalad för mordförsök på polismannen för hon körde nästan på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det som jag tycker att så underligt med usa är att där kan ett barn bli åtald som en vuxen och hamna i fängelse under lååång tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Eftersom det stod att du skulle hämta nåt så var det vällan nåt sånt här: Hon går och hämtar mojset i bilen. Och eftersom hon fick nycklarna till att låsa upp så hade hon säkert sett att hennes mamma eller vad det va stoppade in nycklarna i låset och vred om och sånt så tänkte hon att det skulle vara skoj. Så hon gör det, kör iväg och ställer sig i korsningen för att hon tröttnade eller nåt. När sedan en polis kommer så får hon panik och kör iväg. Eftersom hon är såpass liten (gissar jag på men det är ju USA så man vet aldrig storleken på dom "små" barnen) så tappar hon kontrollen en aning ( ). När dom kör runt (la?) så kommer poliserna och stänger in henne och då får hon ännu mer panik och vill komma därifrån så hon rammar en av polisbilarna. Och poliserna (eftersom det är usa) tror dom att det är en galen mördare och gör allt för att stoppa "honom" inklusive skjuta "honom". Sedan så brakar hon in i väggen och poliserna slår sönder rutan och märker att det är en tolvårig flicka. Jag förstår om ni inte fattar men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts