Stoffe Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Länk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Sjukt... "Hon ska få ett kok stryk när hon kommer hem, säger hennes mamma Pat Bush" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Bra att säga att hon ska få ett "kokstryk", barnmisshandel är olagligt, duh. Nästa Bonnie & Clyde kanske? Redigerad 27 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Länk Weee! Nån har spelat för mycket GTA ser jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Weee! Nån har spelat för mycket GTA ser jag... Typ.. Coolt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .only in america.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Weee! Nån har spelat för mycket GTA ser jag... Akta så inte en Aftonbladsjournalist är här och lägger skulden på GTA... "Vi vill tacka "darkjak" som gav oss informationen om att 12-åringen hade spelat för mycket GTA, nu stämmer vi GTA på hela deras förmögenhet!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Bra att säga att hon ska få ett "kokstryk", barnmisshandel är olagligt, duh. Nästa Bonnie & Clyde kanske? Hon kanske menar att hon ska få en jävla massa skäll och utegångsförbud? Fast vad vet jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 .only in america.. W0rd... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vaddå "misstänkt"!? "Du, lilla flicka, jag tror bestämt att det var du som körde bilden, så passsa dig!..."? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 "Hon ska få ett kok stryk när hon kommer hem, säger hennes mamma Pat Bush" Men dom översatte ju från engelska, det kan ju bli fel, och att aftonbladet då tar det läget, och gör det värre än vad mamman menar. Det kan ju vara helt annat ord, med rak översättning t.ex Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) – Jag såg henne komma ner för gatan. Hon körde runt 90 kilometer i timmen... o hur fan vet hon de?? synd att hon inte körde ihjäl sig.. ja, nu va ja seriös EDIT: misstänk för drpåFÖRSÖK.. de kan man väll inte va? dråp e ju när man dödar nån fast de e inte me flit.... o de kan man väll inte FÖRSÖKA göra... så hur fan kan de finnas dråpförsök :S Redigerad 27 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 EDIT: misstänk för drpåFÖRSÖK.. de kan man väll inte va? dråp e ju när man dödar nån fast de e inte me flit.... o de kan man väll inte FÖRSÖKA göra... så hur fan kan de finnas dråpförsök :S Dråp är väll när man dödar nån utan att planera det.. Typ som om du går på stan, och dödar nån slumpvis person.. Typ.. Om man har planerat det så blir de mord.. Tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 EDIT: misstänk för drpåFÖRSÖK.. de kan man väll inte va? dråp e ju när man dödar nån fast de e inte me flit.... o de kan man väll inte FÖRSÖKA göra... så hur fan kan de finnas dråpförsök :S Dråp är när man inte planerat. Så om du helt plötsligt får för dig att köra över männiiskan framför dig och denne dör är det dråp. Om denne inte dör är det dråpförsök. Svårt va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 O vad i helvete började dom skjuta på en 12-åring? Startade hon kärran med mening? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Det är väll klart hon inte kan ha gjort, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Dråp är väll när man dödar nån utan att planera det.. Typ som om du går på stan, och dödar nån slumpvis person.. Typ.. Om man har planerat det så blir de mord.. Tror jag.. Ja.. de va ju de ja sa ditt smartskafft.. så hur kan de då finns nåt som heter dråp med FÖRSÖK efter... EDIT: e inte dråp typ.. ja börjar bråka lite me min kompis.. så knuffar ja bort han bara... så ramlar han o slår i huvvet i en stor sten o dör.. e nite de dråp? alltså inte tänkt o döda han ens... Redigerad 27 juni, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 The kids in america, woooh. Eller något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) Ja.. de va ju de ja sa ditt smartskafft.. så hur kan de då finns nåt som heter dråp med FÖRSÖK efter... Nej, du sa att det var dråp när det inte var med flit. Dråp är när det inte är planerat. Det kan vara med flit fast inte planerat. Redigerad 28 juni, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Det här med barnmisshandel. Det är lagligt i USA att ge barn spanking. I rest my case. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts