Padde Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som hittat nån guide hur man gör det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nån som hittat nån guide hur man gör det ? Rippa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Wares: På dc förrut tankade jag VROCK bandet som går runt å runt. de va typ 130 mb eller nått. Redigerad 27 juni, 2005 av pottzork Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Warez @ pottzork Dock så har man rätten att konvertera filerna från .ogg till mp3. Eftersom man köpt skivan och därmed allt den innehåller. Redigerad 27 juni, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Warez @ pottzork Så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Warez @ pottzork Dock så har man rätten att konvertera filerna från .ogg till mp3. Eftersom man köpt skivan och därmed allt den innehåller. Är filerna i .ogg-fromat? Hörde att någon sa att de inte var det. Men vad vet jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Är filerna i .ogg-fromat? Hörde att någon sa att de inte var det. Men vad vet jag... De var det i VC, vettefan vad de är i SA... tog det för givet att det var samma. Inte kollat i mapparna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts