The Dude Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Mitt problem: Ljudet i höger lur har sänkts avsevärt. Volymen är alltså mycket lägre i höger lur än i vänster, fel balans. Detta beror inte på hörlurarna, då jag testat flera, utan kanske en skada i själva ljudutgången. Jag fyllde i serviceformuläret på apple.com och kostnadsuppskattningen landade på 2386 kr Garantin har alltså gått ut. Är det nån som har en ide om hur man möjligen skulle kunna lösa det. Eller om man kanske kan anlita någon lokalt för reparation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Mitt problem: Ljudet i höger lur har sänkts avsevärt. Volymen är alltså mycket lägre i höger lur än i vänster, fel balans. Detta beror inte på hörlurarna, då jag testat flera, utan kanske en skada i själva ljudutgången. Jag fyllde i serviceformuläret på apple.com och kostnadsuppskattningen landade på 2386 kr Garantin har alltså gått ut. Är det nån som har en ide om hur man möjligen skulle kunna lösa det. Eller om man kanske kan anlita någon lokalt för reparation. [skoj] Slå på den andra så den blir lika dålig [/skoj] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det ingen Balance knapp/slider/Whatevah ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Köp en mp3. 1 gig på netonet för 990 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skaffa iRiver, det är det enda vettiga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Finns det ingen Balance knapp/slider/Whatevah ? Nej, nästan säker på att det inte gör det. Men jag kanske ska prova återställa den till fabriksinställningarna. Benvit: Jag tycker iPod är mer tilltalande. Fast dom är onödigt dyra.. Pottzork: Orka 1 Gig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) På tal om Ipod, här har ni en länk där ni kan se förslag på hur man kan använda sina shuffels =) http://www.mikeindustries.com/blog/archive...ipod-giveaway-3 ÄDIT: själv gillar jag den (DOM) här: Redigerad 28 juni, 2005 av Noxzist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 På tal om Ipod, här har ni en länk där ni kan se förslag på hur man kan använda sina shuffels =) http://www.mikeindustries.com/blog/archive...ipod-giveaway-3 skönaste sidan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 skönaste sidan Yeah Dina bilder var heller inte så dumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts