Kung_Jiwer Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Naruto är den bästa animen ja har sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag har sett: Spirited Away, Animatrix, Onegai Teacher, Ah! My Goddess. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hm, brukar se på Hellsing, Naruto, Bleach, Elfen Lied, One Piece och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Enda animen jag kollar på är typ hellsing, men annars så läser jag iofs Naruto och Ranma ½. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tycker likadant. Har Akira på Japanska. Är det någon fler här än jag som ritar Anime (Manga)? Förut brukade jag rita av mycket ifrån Dragonball böckerna, har massor av fina bilder kvar ifrån den tiden Ritar väl lite ansikten ibland på post-it lappar när jag har tråkigt(Läs: När jag flyger gryphon etc ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Förut brukade jag rita av mycket ifrån Dragonball böckerna, har massor av fina bilder kvar ifrån den tiden Ritar väl lite ansikten ibland på post-it lappar när jag har tråkigt(Läs: När jag flyger gryphon etc ) Jag brukar ockso typ läsa dragonball och rita av fron böckerna när jag har trokigt jag tycker de kul =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har nån sett applesed? Berätta lite om den, om den är bra, och vad handlar det om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Har nån sett applesed? Berätta lite om den, om den är bra, och vad handlar det om? Om jag minns rätt så utspelar den sig i framtiden. En moder-robot styr hela staden(den enda i världen tror jag) Halva mänskligheten är cyborgs och sånt shafs. Minns inte så bra men tror den var bra. Iaf så jag kommer ihåg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts