ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jaa det finns säkert nån som kollar på Anime här då (då menar jag inte Hentai)! Här kan man då diskutera Anime filmer, vilka ni kollar på och så! själv så kollar jag just nu på Naruto och Bleach, är på avsnitt 97 på Naruto och avsnitt 14 på Bleach då. Såå vilken Anime kollar ni på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kollar inte på anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jaa det finns säkert nån som kollar på Anime här då (då menar jag inte Hentai)! Här kan man då diskutera Anime filmer, vilka ni kollar på och så! själv så kollar jag just nu på Naruto och Bleach, är på avsnitt 97 på Naruto och avsnitt 14 på Bleach då. Såå vilken Anime kollar ni på Jag kollar lite men mest på hentai filmer som e bra e akira, ghost in the shell hellsing... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kollar på Naruto, ligger på 140, dvs så långt de har kommit i Japan. Har läst Dragonball/Z mangan flera gånger och den aeger verkligen, har försökt kolla på animen men tycker de drar ut på allt så mycket där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Naruto är väl den serien jag följer. Sen har jag kollat lite grann på Last Exile, gillade den inte så mycket, så jag slutade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Kollade på Naruto, var på 9 Såg ett kapitel från Samurai X. Och jag läser Dragonball Z i bokform, som jag tycker är fem gånger så bättre än animeserien Redigerad 27 juni, 2005 av Mr Wise Guy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad föredrar ni, amerikansk dubbad eller japansk med text? Själv gillar jag när det är japanskt tal för den rätta känslan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad föredrar ni, amerikansk dubbad eller japansk med text? Själv gillar jag när det är japanskt tal för den rätta känslan Tycker likadant. Har Akira på Japanska. Är det någon fler här än jag som ritar Anime (Manga)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Hrmm... DragonBall är väl Anime ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Vad föredrar ni, amerikansk dubbad eller japansk med text? Själv gillar jag när det är japanskt tal för den rätta känslan Japansk med text ska det vara Kollade på nått skit som var på engelska med text, inte den rätta saken precis! BTW ni som spelar Soul Calibur2 har ni provat tagit japanskt tal på det, det blir skit ballt då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Spirited Away (Sen to Chihiro no kamikakushi) är en favoritfilm =) Jag måste verkligen se mer av Hayao Miyazaki. http://www.imdb.com/title/tt0245429/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Hrmm... DragonBall är väl Anime ? Finns Dragonball anime ja, men den kom efter mangan som är originalet av Akira Toriyama. Vad jag vet så har han inte medverkat i produktionen av animen. @ZruweN Kan du japanska? Redigerad 27 juni, 2005 av Hew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Spirited Away (Sen to Chihiro no kamikakushi) är en favoritfilm =) Jag måste verkligen se mer av Hayao Miyazaki. http://www.imdb.com/title/tt0245429/ Den är kanon! Inget stort anime fan. Har kollat på ett par serier. Inget jag fastnat för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jo Just det såg på Spirited Away, och har sett på Pokemon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Den är kanon! Inget stort anime fan. Har kollat på ett par serier. Inget jag fastnat för. Verkligen, hela den där världen är så skön! ...sen är hela vomerings-grejen rätt fin den också. Sätter en personlig prägel på filmen...hehe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 @ZruweN Kan du japanska? Nja lite grann, funderat på att gå på lektioner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Spirited Away (Sen to Chihiro no kamikakushi) är en favoritfilm =) Jag måste verkligen se mer av Hayao Miyazaki. http://www.imdb.com/title/tt0245429/ W0rd! Gillar Hellsing och Ghost in the Shell.. Appleseed är sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jo Just det såg på Spirited Away, och har sett på Pokemon Pokémon och all sån skit är en skam för Anime. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Pokémon och all sån skit är en skam för Anime. Sailor Moon är mysigt! Det ger mig en nostalgisk känsla Slutet är det enda jag gilalr dock, när alla dör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Verkligen, hela den där världen är så skön! ...sen är hela vomerings-grejen rätt fin den också. Sätter en personlig prägel på filmen...hehe. Teh sexeh grisfamilj. Elfen Lied är den senaste Anime serien jag sett. Och den är rätt gammal skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts