Lindström Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 P-C är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 P-C är bäst. På 1.6 kanske men inte på source. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 btw pc, du beter dig som att du är bäst i världen.. låt "noobsen" vara sålänge de har skoj? ;o Är absolut inte bäst i världen. Är S43Mst i min klan. men dom är ju dumma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 P-C är bäst. Aah jag kommer faktiskt ihåg när jag tog han HS på dust2 genom mitt på aslångt avstånd. Han började gnata om cheating. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 P-C är bäst. Aah jag kommer faktiskt ihåg när jag tog han HS på dust2 genom mitt på aslångt avstånd. Han började gnata om cheating. När jag kör source så frågar de jämt om jag cheatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När jag kör source så frågar de jämt om jag cheatar. Om du är så bra så ska vi ta en sourcematch någon dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Om du är så bra så ska vi ta en sourcematch någon dag. Hehe.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Hehe..:"> Busted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 P-C är bäst. Aah jag kommer faktiskt ihåg när jag tog han HS på dust2 genom mitt på aslångt avstånd. Han började gnata om cheating. När du tar mig med ett skott genom röken är det klart att jag börjar wajna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 När du tar mig med ett skott genom röken är det klart att jag börjar wajna Jag har gjort det en gång.. fast på en annan .. och va flashad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) När du tar mig med ett skott genom röken är det klart att jag börjar wajna Har du aldrig gjort det? Jag har skjutit ett skott på en vägg och jag fick hs. T-Ryder. @ Kanske, kanske inte. Redigerad 1 juli, 2005 av p-c-2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Har du aldrig gjort det? Jag har skjutit ett skott på en vägg och jag fick hs. Såklart har jag haxxat folk. gör det dagligen på varje match. Lite kul bara nr ahn gör feta one-shots gång på gång. fast det var ett tag sedan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Nu har jag missat något har ni kört en match redan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag utmanar vem som helst i en match på 1.6 Bäst av 20 den som tar mig får en kaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag utmanar vem som helst i en match på 1.6 Bäst av 20 den som tar mig får en kaka. *Hungrig* Jag är kanske på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 *Hungrig* Jag är kanske på. Bra tar med mig kak burken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag vill vara med Jag har en peppakaka sen i julas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jag vill vara med Jag har en peppakaka sen i julas Käft Nu blir jag ju sugen på pepparkaka med :'( Redigerad 1 juli, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Såklart har jag haxxat folk. gör det dagligen på varje match. Lite kul bara nr ahn gör feta one-shots gång på gång. fast det var ett tag sedan Kan du inte spela in en demo när du spelar? plzz? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 P-C ska ju inte ägna sej åt CS!! han ska ju ägna sej åt Kalle & Hobbe!! .. btw.. idag gick jag in på en "Cheating only" server på CS, kan ju bara säga att dom var sämst på att fuska.. jag hade inget fusk.. och tog dom ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts