Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Snackar ni clan till 1.6? Isf är jag på! .alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håll käften din apa,vi är inga jävla N00bs,plus så heter vi Keltrozz nu Foerlåt. är du Ћe ДЯЯOШ eller? lollboll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 För tredje gången, jag vill vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .ok om alla som vill vara med säger till igen så kan vi göra en lista på alla som vill va med... Jag ska iaf va medLiquid IceHewT-RyderLindström Z4ke borde du har skrivit upp ifrån start. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag e me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
N1CK3 Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag är med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Foerlåt. är du Ћe ДЯЯOШ eller? lollboll Ja det e jag,känd som jag är lollboll kan jag inte säga, innan du säger det så kolla på C-P,oj ursäkta P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja mötte enh admin på cs_compound ni sa att ja fick joina men ja ville inte för ni hade inte ventrilo Det var Oscar då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja det e jag,känd som jag är lollboll kan jag inte säga, innan du säger det så kolla på C-P,oj ursäkta P-C. M. I och för sig så nickar jag inte P-C på matcher. akaast eller tockSICK brukar det vara och förresten: den där var inte gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 ..kolla på C-P,oj ursäkta P-C. Men suck så jävla dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 OFFTOPIC Måste bar säga att CS e kasst UT ska man spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Liquid_ice ... jag visste inte att du var ledaren men men ... vi ska vara en 5on5 klan och jag ahr skrivit pm till dom som är med FATTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Och jag skrev inga mer nu vi har 5 och det ska va 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Liquid_ice ... jag visste inte att du var ledaren men men ... vi ska vara en 5on5 klan och jag ahr skrivit pm till dom som är med FATTA Jag har inte sagt att jag var ledaren, ja frågade bara hur många som var intresserade, och gjorde sen upp en lista så alla kunde se. Nu verkar det vara betydligt mer än 5 som vill va med, men du kan ju säga vikka du tog med i din klan, så kanske man kan göra 2 eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Ja det skulle vara bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
z4ke Skrivet 28 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag skrev pm till alla som ska va med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilka har du skrivit till då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag skrev pm till alla som ska va med Jomen nu undrade jag just vikka det var...dessutom kan du stryka mig från din klan, då jag inte tror jag är så "icke-skillad" som jag nu såg att din klan skulle va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag är ganska skillad vi kan köra nån gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts