z4ke Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Inga mer nu !! vi har 5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 HAHAHAHAHA 2 medlemmar och dom tar "kanske" med fler? mm.. sööta nobs, puss Nya sidan=D Haha, chattade med en av killarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vilka? Jag var ju på G att börja med världens tråkigaste spel igen ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skapa en GTASajten klan ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Skapa en GTASajten klan ffs. Hur har man klan-match i GTA sa? det finns MTA. men jzg tror inte dom kommer lägga upp spelarna i lag o så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur har man klan-match i GTA sa? det finns MTA. men jzg tror inte dom kommer lägga upp spelarna i lag o så Han menar ju självklart en CS-klan med bara GTAsajtare. Duh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Nya sidan=D Haha, chattade med en av killarna Jag mötte dom i Source en gång, oj oj oj va dom sög Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Hur har man klan-match i GTA sa? det finns MTA. men jzg tror inte dom kommer lägga upp spelarna i lag o så Lolboll, tack StellHell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Akta noob-klanen på G nu ni kan ju gå ihop med "eliterna" i 123-klan Håll käften din apa,vi är inga jävla N00bs,plus så heter vi Keltrozz nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Jag mötte dom i Source en gång, oj oj oj va dom sög Har aldrig mött dig, och vi suger inte *men det var ett tag sedan jag spelade så jag vet ej hur bra jag är nu* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Akta noob-klanen på G nu ni kan ju gå ihop med "eliterna" i 123-klan Det trökiga är att vi skulle kunna ta din CPL-f0r3v4h-3l4j7 klan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Håll käften din apa,vi är inga jävla N00bs,plus så heter vi Keltrozz nu .mwhaha påhopp.. *Reported* .btw.. tror att denna clanen inte kommer bli så stor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Har aldrig mött dig, och vi suger inte *men det var ett tag sedan jag spelade så jag vet ej hur bra jag är nu* Ja mötte enh admin på cs_compound ni sa att ja fick joina men ja ville inte för ni hade inte ventrilo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Grabbar, blir det nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 (redigerad) .ok om alla som vill vara med säger till igen så kan vi göra en lista på alla som vill va med... Jag ska iaf va medLiquid IceZ4keHewT-RyderLindströmZcruweNPuslakanSlippyN1CK3HummlerStellHell Redigerad 29 juni, 2005 av Liquid_Ice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Sign me up. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Liquid Ice Vart du inne på hamsterpaj vent idag på Ventrilo? Såg ditt namn... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Liquid_Ice Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Vart du inne på hamsterpaj vent idag på Ventrilo? Såg ditt namn... .faktiskt inte, nån annan som också tagit detta vackra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .ok om alla som vill vara med säger till igen så kan vi göra en lista på alla som vill va med... Jag ska iaf va med Liquid Ice Hew Skriv upp mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Snackar ni clan till 1.6? Isf är jag på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts