antflaxx Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Här är filen Manne.GTASAsf2.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Tack så mycket :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Alltså, jag klarade det, tyckte att jag landade på flygplatsen, åker till den fyrkantiga saken på kartan men inget händer, liksom vägrar göra om detta uppdrag tyckte det var skitsvårt. så hur ska man landa? eller vad ska man göra? Edit, hm jag körde 50 meter längre och fick mission passed skit i mitt inlägg Redigerad 29 juni, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antflaxx Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Okey. Men om du behöver hjälp med något annat så är det bara att adda mig msn så fixar jag det. Fråga Manne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
los santos Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Öh mitt plan e mycke segare än deras ju? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Öh mitt plan e mycke segare än deras ju? Nej läs vad folk har skrivit bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts