Jump to content

Freefall

Share

Recommended Posts

Grymt minne. :huh:

Du åker med en Dodo och ska åka in i en ring och skjuta 4 maffiasnubbar på planet och piloten och sen åka och landa planet.

Jaha ajuste.

flyg bara högt som satan. hade lite problem med att komma in i ringen. klarade de på 3 försöket ... de första var ja långt i från, men de andra susade ja bakom ringen en bra bit.

spoiler:

så jävla overkligt att han kan hoppa på så hög höjd, plus att han öpnnar flygplansDÖRREN -_- så dåligt egentligen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också problem med det. Jag skapade en topic där man kunde be om hjälp men funkar det? Nope. Men men. Såhär gjorde jag: Flyg mot det på rätt höjd precis när det flyger under dig så gör jag så att jag stiger och svänger på samma typ. Sedan så flyger jag efter det konstigt nog är ditt plan snabbare än det andra så när du är i ringen så kommer det en kort scen sedan så ska du skjuta dom fyra snubbarna som är i planet sedan så kommer piloten ut, skjut han också sedan så ska du landa planet. Det är det jag har problem med. Jag kan inte landa planet. Lite svårt när det inte är några hjul på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har också problem med det. Jag skapade en topic där man kunde be om hjälp men funkar det? Nope. Men men. Såhär gjorde jag: Flyg mot det på rätt höjd precis när det flyger under dig så gör jag så att jag stiger och svänger på samma typ. Sedan så flyger jag efter det konstigt nog är ditt plan snabbare än det andra så när du är i ringen så kommer det en kort scen sedan så ska du skjuta dom fyra snubbarna som är i planet sedan så kommer piloten ut, skjut han också sedan så ska du landa planet. Det är det jag har problem med. Jag kan inte landa planet. Lite svårt när det inte är några hjul på.

Tryck på 2

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska jag göra n.o.e uppdraget med eller? För där ska man också flyga tycker till och med jag kan vara svårt ibland.....

Edit: Aja....jag har iaf klarat n.o.e nu och freefall....om du behöver hjälp med fler uppdrag så adda mig på msn: timadolfsson@hotmail.com

här är iaf savefilen:

GTASAsf2.b

Redigerad av antflaxx
Länk till kommentar
Dela på andra sidor