Misterwhoopee Skrivet 4 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2003 Jag har följande låtar i min MP3 Kanal... ZZ Top -- Give me all your lovi'n (Skitbra.) Mambo Kings -- Cubana The Monkies -- Im a Beliver Del Shannon -- Keep Searching The Trashmen -- Surfi'n Bird Zager & Evans -- In the year 2525 Bob Dylan -- Blowi'n in the Wind (Live) Animals -- House of the Rising Sun Chuck Bery -- Johnny Be Good Bob Marley -- No Women no Cry Animals -- Don't let me be Misunderstood Katrina & The Waves -- Walking on Sunshine Francisco Aguabella -- Agua de Cuba Kan man få fråga vilka ni har??? (Om ni kör gtaIII fortfarande... ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Jag ska lägga in: Tenacious D - Wonderboy GTA3 Intro A Flock Of Seagulls - I Ran Scarface Theme Song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag har: Snoop Doggy Dogg feat. Neptunes - From tha Church to da Palace CKY - 96 Quiet Bitter Beings Snoop Doggy Dogg - Lodi Dodi Snoop Doggy Dogg - Whats My Name Eminem - Superman Dr. Dre feat. Snoop Dogg - Still D.R.E. Papa Roach - Last Resort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Jag ska lägga in: Tenacious D - Wonderboy GTA3 Intro A Flock Of Seagulls - I Ran Scarface Theme Song Ska du inte lägga in några GTA: SA låtar också!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) E-type - Life Chemical Brothers - Hey boy Hey girl Antiloop - In my mind Rednex - Cotton eyed Joe N-trance - Do ya think I´m sexy R.E.M - Losing my religion Roger Sanchez - Another chance Scooter - Nessaja Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia ZZ Top -- Give me all your lovi'n (Skitbra.) är det den som cypern hade i melodifestivalen? Redigerad 9 januari, 2003 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 9 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 är det den som cypern hade i melodifestivalen? LOL! Nej...Den är från början av 1980-talet. Musikstil:Rock! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia FY FAN, INTE DU OCKSÅ!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 9 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2003 (redigerad) här e min: slipknot - Surfacing.mp3 clawfinger - Truth.mp3 silverchair - anthem of the year 2000.mp3 avril lavigne - Complicated (drum and bass remix).mp3 mudvayne - Dig (remix).Mp3 painfield - arrow Down.mp3 slipknot - Eyeless.mp3 marilyn manson Fight Song.Mp3 silverchair - Freak.mp3 Gore.mp3 <-----en låt från spelet Soldat korn - Here To Stay.mp3 koRn - Hollow life.mp3 Insane clown posse - I Want My Shit.mp3 koRn - Justin.mp3 koRn - Kick The PA.mp3 voivod - Mercury.mp3 incubus - New Skin.mp3 painfield - walking Saint.mp3 lost prophets - Shinobi vs dragon ninja.mp3 slipknot - SIC.mp3 avril lavigne - Sk8er boi.MP3 coal chamber - Something told Me.Mp3 slipknot - Spit it Out.mp3 deftones - my own Summer.mp3 goldfinger - Superman.mp3 Redigerad 9 januari, 2003 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stev_man Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jag har massa the sims låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jag har massa the sims låtar The Sims låtar? Öhh.. De finns väl inga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 10 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 The Sims låtar? Öhh.. De finns väl inga? Han menar nog MP3 filerna som spelas upp när man slår på en radio i The Sims... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTaJäGaReN Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 Han menar nog MP3 filerna som spelas upp när man slår på en radio i The Sims... ooppss... "efter".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 10 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2003 jag har laggt in hela "Replay Dance Maina"..skit bra musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skejtnisse Skrivet 11 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2003 De grupper jag har är Stone Sour - Get inside Ac\Dc - highway to hell At the gates - blinded by fear Black Sabbath - iron man Blue oyster cult - dont fear the reaper Children of bodom - every time i die Cannibal corpse - orgasm through torture kiss - orkar inte skriva alla men en...rock and roll al night slayer - south of heaven slipknot - orkar inte skriva alla...purity twisted sister - orkar inte skriva alla...i wanna rock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 13 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2003 Bob Marley-No Woman No Cry Phil Collin-Can´t stop loving you Robbie Williams-Feel Tatu-Not Gonna Get Us,All The Things She Said AC/DC-High Way To Hell Iron Maiden_Bring your Daugther Eminem-Whitout Me, Cleaning Out My Closets Atomic Kitten-The Tide Is High Celine Dion-Goodbye(The Saddest Håller med till 100%!) Scooter-Nessaja DJ Ötziand The Hermans Housband-Life Is Life Time After Time Heaven Is A Place On Earth GTA Theme Song Har nog några till.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 skulle gta 3 funka på min dator skulle jag ha: Iron maiden- Fear Of The Dark Iggy pop - I am a passenger Feeder - Just a Day Green Day - Nice Guys FInish Last Eminem - Lose Yourself DJ Sammy - Haven Andgy Dee - Something Wonderful Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Jag har inga låtar i GTAIII , för jag installerade om d igår... Så jag har inte palla tlägga in nått Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 Ska du inte lägga in några GTA: SA låtar också!! mm...roligt jag har sluta snacka om GTA SA... vill du starta rycktet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mungo Skrivet 14 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2003 ja, vilken bra idé. Vi startar RYCKTET! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bearkiller Skrivet 18 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2003 Jag har följande: Black Sabbath - Paranoid Eddie Meduza - Epa-Traktorn Eddie Meduza - Åh Magnus! Eddie Meduza - Hakan Eddie Meduza - Mera Kärnkraft Onkel Konkel - Brittas Fitta Onkel Konkel - Heja Bamse Kåtast ut av alla Bin Ladin - Da bomb song Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts