Acer Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Blir såååå lack!! på det där uppdraget hos Jizzy (eller va han heter) så ska man sjutsa några tjejer , men sista gerejen när man ska jaga 2 bilar (en svart bil och en limo) , jag lyckas att spräna den ena (svarta) bilen.. men limon hinner jag inte, han kör så jävla snabbt sen i slute har ni något tips som man kan göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
smut Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ligger på samma mission som dig atm. ska spela strax, kan återkomma med info om hur jag gjorde när jag klarat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Om du klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag fixade limon först sen dampade den andra sönder å brände in i olika väggar tills den sprängdes men spräng limon först. du kan ju alltid köra före å spränga den me nått vapen. ta limon först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Kör bredvid och bara peppra.. : Eller så kan du putta ner dem i vattnet när du kommer dit. Redigerad 27 juni, 2005 av Everest Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Ta limon först, har du riktigt tur kan den dampa loss och volta runt och börja brinna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest CombatCraft90 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag han inte ens ifatt den innnan han hadde dragigt ner i havet ... Misson Acomplished (stavning?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Haha, sist jag gjorde det uppdraget välte limon i backen i början xD klarade uppdraget på typ 3 sec behövde inte slösa någon ammo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Gör bara driveby hela tiden ... glöm inte att köpa mkt skott... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Acer Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 ÅHHHH fan jag limon var helt trasig , några skott till skulle den sprängas.. men när jag gjorde drive-by så körde jag in i en jäävla taxi så jag volta och dom åkte iväg fort som fan! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts