skytten Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Detta är uppdraget då man ska köra ombord på planet med hjälp av en ramp Jag har provat allt och men det hjälper inte att trycka på "ståupp-knappen" fort eller sakta. Ibland så har jag fått till det lite och närmar mig planet lite men jag kommer aldrig om ombord på det så jag tänkte om någon skulle kunna hjälpa mig Har provat det på ps2 och där var det himla lätt... Jag bifogade en fil! GTASAsf8.b Redigerad 27 juni, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Jag har inte gjort uppdraget, men har hört om det... Jag har för mig han sa typ, "Tryck så att han ställer sig upp som han ska gör en Whellie och gör lätta/Mjuka svängar" prova det... kanske funkar Man får högre hastighet om man står upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skytten Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Det funkar fortfarande inte... Redigerad 27 juni, 2005 av skytten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts