Ebeeto Skrivet 27 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Nej jag e svenne ... men jag lyssnar på en massa raggeaton (latino Hiphop/raggea/dancehall), de e derför Hehe. Fucking poser! Jag har mitt på det torra. Jag är svensk-finsk same-zigenare. Så jag är förtryckt. Jag får whina... Paska akka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Att vara från majorna gör än ganska förtryckt oxå fatitiga som vi Birdmans kedja e ju inte helt fel när man är inne på HippHoppare, Baby, aka Birdman Bilden är ganska stor men den funkar gör nog bäst i att bara länka isället för att lägga upp dn ... annars en Ruff Ryders logga eller 213, det mästa blir bra om man håller sig borta från eminem 50cent och wu-tan-clan Redigerad 27 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dompa Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Att vara från majorna gör än ganska förtryckt oxå fatitiga som vi Birdmans kedja e ju inte helt fel när man är inne på HippHoppare, Baby, aka Birdman Bilden är ganska stor men den funkar gör nog bäst i att bara länka isället för att lägga upp dn ... annars en Ruff Ryders logga eller 213, det mästa blir bra om man håller sig borta från eminem 50cent och wu-tan-clan Kralliga jewelry det hade han...men ack så sjukt ful han va... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Kralliga jewelry det hade han...men ack så sjukt ful han va... Håller med dig totalt .... men han kan sin bling bling, såg på "fabulous life of" på mtv att han har en kille anställd för att bara ta med alla kedjor och vakta dem med sitt liv när de reser runt. och det var ingen liten samling inte han e nog kungen faktiskt.. sen har han ju en otroligt imponerande bilsamling på ett värde på 15 000 000 dollar, och det var för två år sedan livet e orättvist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 .den här var inte dum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Billy Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Okej.. ett slipknot S kanske.. http://remoteoccurance.tripod.com/sitebuildercontent/sitebuilderpictures/slipknot1.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 Kan du inte göra ett par Timberlands?(Skor) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts