Jump to content

Flera kedjor?

Ebeeto
 Share

Recommended Posts

Jag är fullt medveten om att det finns en request-tråd här i modding-forumet redan, men då detta inte är en request utan snarare en riktad och direkt fråga om vad som önskas på ett visst modding-område så ber jag moderatorerna att ha överseende, eller att låsa om det är så de ser på det. Tack på förhand.

Jag har redan satt samman 2 halsband och publicerat på GTAMods.com. En 2Pac-kedja och en snurr-fälg-kedja. Dessa är några av de mest nedladdade SA-moddarna så jag förmodar att ni gillar dem. Jag vill nu ha tips och exempel på andra kedjehängen jag kan lägga min tid på. Vad säger ni?

Redigerad av Ebeeto
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Diggar din Spinner. men här e lite chilla bling blings du kan ta

PErsonlig favorit e helt klart dollar sedeln, annars skulle du kunna göra ett par dog tags, som e lite större en orginalet me tjockare kedja och lite mer bling, för de e dog tags som gäller, DOG 4 LIFE :huh:

Najs. Men det är ett problem med de där jävla smyckena. Det handlar bara om texturmodding, så storleken kan inte överstiga originalen. Usch för det... Tänk vad jättetrevligt om nån skulle orka modellera om det på nåt sätt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Najs. Men det är ett problem med de där jävla smyckena. Det handlar bara om texturmodding, så storleken kan inte överstiga originalen. Usch för det... Tänk vad jättetrevligt om nån skulle orka modellera om det på nåt sätt...

Okej, trodde bara det var en txd fil med transparant på... men då kan det kanske bli lite svårt :huh: ..... annars vore detta en fin grej :'(

post-11-1119909742_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor