Tackleberry Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) http://www.gtamods.com/bilder/modbilder/458_liten.jpg Nu får CJ chansen att klä sig i samma kläder USAs landslag i fotboll. Detta ingår i kitet: *Landslagströja, med nummer 8 och texten "Johnson" på ryggen. (ersätter ProLaps Black T) *Landslagsshorts. (ersätter Boxing Shorts) *Fotbollsskor. (ersätter Blue Sneakers) Alla kläder finns att köpa på Pro-Laps. Se fler bilder här och ladda ner paketet här. EDIT: Det ska egentligen vara ett märke på shorsten också, men lägger jag dit det hamnar det både på vänster och höger ben, tyvärr. Jag ursäktar så mycket för detta. Rapportera gärna eventuella fel. Redigerad 27 juni, 2005 av Tackleberry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför inte svenska lanslaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför inte svenska lanslaget? För att det utspelar sig i USA...? Men, men... varför inte svensk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Tröjen e snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Varför inte svenska lanslaget? Antagligen för att San andreas utspelar sig i Usa, skulle det inte kännas dumt att en färgad kille i Compton skulle rulla runt i sverige tröja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Snygg tröja! Edit: För att installera ska man då följa skribbs guide? (Jag är nybörjare på modding stena mig inte ) Redigerad 27 juni, 2005 av Diezl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Antagligen för att San andreas utspelar sig i Usa, skulle det inte kännas dumt att en färgad kille i Compton skulle rulla runt i sverige tröja Groves... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 Groves... Ganton... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DIEmade Skrivet 27 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 juni, 2005 (redigerad) Ganton... De e sant sorry ibland blandar det sig lite för mycket med verkligt för mig.... måste nog dra ut o fixa lite nya bilar nu Redigerad 27 juni, 2005 av DIEmade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts