Maxz Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mjölkstuvade makaroner. Mmumsifillibibblan! Så ska det va köttbullar till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Mmumsifillibibblan! Så ska det va köttbullar till. Jag har tyvärr slutat tycka om stuvade makaroner Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jaha kan vi inte diskutera den äckligaste maten nu? mycket intressantare! Här är min lista på vidrig mat som man spyr av! Fiskbullar Rotmos Surströmming Fårtestiklar Hund Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Fårtestiklar är riktigt gott....Man får det istället för jordnötter (snacks) på barer på Nya Zeeland.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 30 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 (redigerad) Fårtestiklar är riktigt gott....Man får det istället för jordnötter (snacks) på barer på Nya Zeeland.... Dom är ju bara lite sjuka där. Det äckligast som finns är: Palt Isterband Pölsa Redigerad 30 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2005 Käkade rostbiff med potatissallad och rostad lök idag. Nått så gott har jag inte ätit på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Käkade rostbiff med potatissallad och rostad lök idag. Nått så gott har jag inte ätit på länge! Äter det lite för ofta tycker inte att det är lika gott som det brukar vara, Va på festivalen idag och igår och åt en tacotalrik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Dom är ju bara lite sjuka där. Haahahahaha...Steff...du märkte inte att jag lurades? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Haahahahaha...Steff...du märkte inte att jag lurades? Oj du lurade mig va kul, det finns faktiskt folk som äter det !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag åt en pizza idag på Sibylla, det var gott . Fast jag är hungrig nu, men det finns inge gott att äta . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 1 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Jag åt en pizza idag på Sibylla, det var gott . Fast jag är hungrig nu, men det finns inge gott att äta . Ska äta pizza imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 Topp 5 god mat: Flintastek pasta med köttförssås Pannkakor lasange Topp 5 skabbig mat: Palt korv med bröd blodpudding Soppa fisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2005 (redigerad) Jag åt en pizza idag på Sibylla, det var gott . Fast jag är hungrig nu, men det finns inge gott att äta . Pizza? på Sibylla? .. that isnt zeh really wise.. baythaway.. jag käkade fläskfilè och vinsås och pomme idag.. Editation:- Taget från okka.. bli inte arg okka.. Felshoe.. vad heter girlien i din sig? hon e fin Redigerad 1 juli, 2005 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 2 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Åt en sallad på McDonalds till lunch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 (redigerad) Top5 god mat: Kött (kommer inte ihåg vilket), potatisgratäng med vitlök och baguetter med vitlökssmör. Hamburgare Varm korv med senap, ketchup, bostongurka och rostad lök. Entrecôte med stekt potatis och vinsås. Friterat fläsk (har för mig att det är fläsk i alla fall, var ett tag sen jag var på thairestaurang ) med sötsur sås och ris. Top5 äcklig mat: Pölsa Surströmming Sill Soppa (speciellt ärtsoppa) Köttbullar (ett undantag är köttbullar i gräddsås med pulvermos och hemgjord lingonsylt ) Redigerad 2 juli, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 2 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2005 Pizza äger, hamburgare på max eller big boy äger, ärtsoppa äger, nudelsoppa äger. det finns mycket som äger potatis sallad med grillad kyckling Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Pizza äger, hamburgare på max eller big boy äger, ärtsoppa äger, nudelsoppa äger. det finns mycket som äger potatis sallad med grillad kyckling Big boy? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Vad är de för fel på pölsa? smakar ju bara lite annorludna än vanlig korv? grillad korv med bröd, ingenting på från en korvgubbe på stan mitt i vintern usch fy fan för brocholi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Ramen är gott. hamburgare också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 3 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2005 Har ni smakat Buffalo wings? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts