GTApimpfoolife Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Nej nu ska jag sukta mig själv ett tag. GTApimpfoolifes favoriträtter. En varm Hawaiipizza med en kall Fanta Exotiska frukter. En Big Mac med +meny och en Chokladmuffins efteråt. En saftigt blodig Oxfilé med klyftpotatis. En varm och god Lövbiff med med smält viltlökssmör på. Taco med alla sorters godsaker. Paella (stavning?) med grillade räkor och musslor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 En varm och god Lövbiff med med smält viltlökssmör på. Ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Min hamster tycker om Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Min hamster tycker om Kebab MIn katt gillar ostbågar Tacos med annanas är gott Blodig Oxfile med potatisgratäng Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) MIn katt gillar ostbågar Det gör min lillasyster med Redigerad 29 juni, 2005 av Steff3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) En varm Hawaiipizza med en kall Fanta Exotiska frukter. Wörd! Fast det ska vara en iskall Coca Cola till istället. Redigerad 29 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Eller en varm Prosotio(wtf, stavning?) med god mildsås(Inte vitlök)med en kall coca cola i-light<-(Cocacola light ) Jag är nog den ända i hela Sverige som tycker light är godare en vanlig cola Redigerad 29 juni, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Jag är nog den ända i hela Sverige som tycker light är godare en vanlig cola Antagligen, det smakar ju härke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ska dra o käka pizza nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 (redigerad) Min hamster tycker också om surströming! Jag brukar mata den med det när vi ska äta det.... för det e så satans äckligt Redigerad 29 juni, 2005 av Snuc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Tortillas dominerar Älskar Kebabpizza/Superkebabpizza/Kebabrulle och sånt, även Vesuvio o Calzone o diverse fina pizzor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Också coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Superkebabpizza Menar du inte "Surströmingskebab" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Snuc Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Fy fan surströmings kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Ord. *drägglar* Lövbiff e det godaste som finns Enligt mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Mjölkstuvade makaroner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 *drägglar* Lövbiff e det godaste som finns Enligt mig Nej det godaste som finns är en Stor Oxfile med hemmagjort potatismos och en god sås Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VIKING PIZZA!!!!MMMM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 29 juni, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 VIKING PIZZA!!!!MMMM Pizzeria Viking har goda Pizzor i alla fall om man bor i Skellefteå Sök på Pizzeria Viking på Google så kan du se menyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
asshumla Skrivet 29 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2005 Pizzeria Viking har goda Pizzor i alla fall om man bor i Skellefteå Sök på Pizzeria Viking på Google så kan du se menyn Jaa, VIKING ÄGER ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts